• micjos

BF Februari 2017

En till med vd 24/2-17 :) så spännande, och läskigt!

• micjos

Vi såg ett hjärta som ändå slutade i missfall s det är ingen garanti tyvärr. :(

hurtänktedunu skrev 2016-06-28 13:04:57 följande:

Sjunker risken för mf om man sett ett hjärta?

• micjos

Är i v. 15+2 och det är 4: e barnet. Inte känt något :( bf 27/2. Väntar och väntar... Har en bula ibland när jag ligger ner men oftast känner jag inget...

• micjos

Är i v.23 och inte fått någon info alls om vaccinering. Har dock läst på själv såklart! Blir aldrig sjuk *peppar peppar* och har aldrig haft influensa och aldrig vaccinerat mig och kommer inte göra det den här gången heller. Men det är ett svårt val, man blir lite kluven när man läser så mycket olika. Min pappa får alltid eller fick alltid influensan o sen vaccinerade han sig för att slippa men blev då ännu sjukare än vanligt...

• micjos

Tror det har att göra med hur magsäcken sitter :) har samma problem!

Fia 28 skrev 2016-11-07 11:10:24 följande:

Får halsbränna om jag ligger på rygg, men har inte märkt av nån skillnad på höger och vänster sida.

• micjos

Hur mår ni som har bf i slutet av feb? Själv börjar jag tycka att det känns tungt och bökigt. Ont i ryggen och flåsig som bara den. Längtar som en galning till en julskinkmacka ;)

• micjos

Hur ligger ni på SF kurvan? Jag låg på 26 cm i v.26 och 30 cm i v.30. Idag v,31+3 väger liten 1879g, vilket är endast 29g över medelkurvan :)

• micjos

Pang sa det när jag vaknade och var genomförkyld, ännu mer orkeslös o trött än annars :/ fler dom väntar på bf o blivit förkylda? Är i v.36+4.

• micjos

Samma här, är aldrig sjuk heller *peppar peppar*

Är sååå trött på att vara gravid så jag skulle kunna gråta! Tung, ont, ingen sömn... :(

dandelion88 skrev 2017-02-03 16:38:34 följande:

Jag är i v 35 + 5 och är superförkyld! Jag har varit frisk hela hösten och vintern och blir sällan sjuk... och så blir man det nu! Livrädd för att vara sjuk under förlossning och att vi i familjen ska smitta varandra samt riskera smitta den kommande bebisen :/ hoppas på att bli frisk så fort som möjligt!

Svar på tråden BF Februari 2017