Inlägg från: thimpan08 |Visa alla inlägg
  • thimpan08

BF Februari 2017

Hej :) hoppar in här jag med :)

Väntar mitt fjärde barn, med BF 5 februari 2017, dock ska jag på en viktuppskattning i v.37, och är han stor då så kommer dom då att plocka ut honom. Hade liteproblem vid den senaste förlossningen, då grabben vägde 5350g :) Har sedan tidigare en pojke som nu är 8 år, en flicka som är 5, en till pojke som är 8 månader, han fyller 1år 2 januari 2017 :) så de kommer inte skilja så mycket mellan tredje och fjärde :P

Är i v 18+2 :) har känt lite buffar redan :)

• thimpan08

I tisdags va vi på TUL, killen beräknades väga 4.5kg då. Upptäckte även vid UL:et att han ligger på tvären, vilket jag misstänkt ett tag. Så på måndag, 23/, så ska vi in på vändningsförsök och lyckas det blir jag igångsatt på en gång, lyckas det inte blir det kejsarsnitt, samma dag. Något nervös men ska bli skönt och få det klart! Med tanke på att han redan är så stor. Senaste förlossningen kom det ut en kille på stadiga 5350g, och jag hade de väldigt jobbigt då. Så de va skönt att läkaren valde att hjälpa till och ta ut denna kille tidigare, 2 veckor tidigare blir det.

• thimpan08

Vi hade BF 5/2. Dock på TUL den 17/1 bestämdes att lilleman skulle komma tidigare. Så 24/1 kom han, v38+1 :) 53cm lång och 4410g :D

Svar på tråden BF Februari 2017