Inlägg från: Bella_123 |Visa alla inlägg
  • Bella_123

Hur mår ni vecka 6? Svullna?

Hejsan tänkte flika in här. Jag är vi v.9 (8+4) och jag upplever inte att jag har några speciella symtom. Har ända sen jag plussa inte känt mig speciellt gravid.. Har haft ont i brösten men nu i veckan känns det som det håller på avta. Har lite växtvärk ibland men inte alls lika mycket som veckan innan Bim. Hade lite lite illamående som försvann för typ 2 veckor sen.. Är så fruktansvärt orolig! Är så rädd för MA.. Pratade med barnmorskan men fick bara som svar att vi har alla olika symtom och att så länge jag inte blöder ska jag inte oroa mig, men det kan ju ha dött å stannat kvar där! Det är det som oroar mig : ( denna oro är hemskt!

• Bella_123

Ja alltså jag sa ju att jag ville göra ett vul elr nått men fick bara som svar att dom inte gör sånt så tidigt.. Bor i en liten stad så vet inte riktigt vars jag ska vända mig, måste nog fara till nån annan stad för att få privat.. För som sagt denna oro är så hemsk.. Just känslan att man inte känner sig gravid..

Sagan12345 skrev 2016-06-17 12:43:55 följande:

Men du, ska du inte ta och boka in ett privat ul? Den där oron gör ju en galen :(

Mina bröst gör inte heller lika ont och de molar inte som runt bmi. Så bm har rätt i att det är väldigt individuellt.

• Bella_123

Jag får nog åka till Umeå elr Skellefteå.. Dom kanske har nån privat? Dom är närmast iaf

Sagan12345 skrev 2016-06-17 19:53:47 följande:

Vart bor du ungefär i landet? Jag fick åka till västerås för privat vul för i min stad gjorde dom inte heller de..

Denna gång har jag fått göra vul pga mina tidigare missfall och har nytt vul om 1 v

Svar på tråden Hur mår ni vecka 6? Svullna?