halfmoon skrev 2016-06-18 14:25:38 följande:
Förstår att det är nervöst! Hoppas att det går bra! Tycker det är en pina att vänta! Vi har 12 dagar kvar till nästa koll.
Var ditt foster i "rätt" storlek vid vul:et I första MA:t?
Mina går upp och ner. Illamåendet verkar komma på max var tredje dag och sedan är det bara lite vagt däremellan. Ibland mår jag som vanligt. Känner mig rätt trött hela tiden dock. Brösten är fortfarande lite större men de ömmar inte alls mkt sedan en vecka tillbaka. Känner av lite molvärk nån gång varje dag men det är mer eller mindre. Har haft mkt mer känningar i magen denna graviditeten plus varit mkt tröttare så det hoppas jag är bra. I min ofostrig graviditet så spydde jag I början men sen försvann illamåendet tvärt och då anade jag oråd.
Ne dom flyttade tillbaka mig då, tror ca 1 v vilket inte alls stämde om man tänkte när jag hade plusat. Så de fick mig också att ana att det inte stod rätt till, sen en blödning på de.. Hade jag haft mer kunskap hade jag gjort vul nån vecka senare men hade ingen koll då.
Samma här, mår sämre vissa dagar. Har dock inget direkt illamående. Bara lite obehag då och då.. Brösten är inte lika ömma men ömmar speciellt på kvällen..
För mig är största skillnaden från tidigare att jag har mer känningar i magen.. De gör inte ont eller värker mycket men det är ett obehag, molar av & till, spänner och sträcker fram & tillbaka och de känns verkligen som något växer så det är de som håller mitt hopp uppe..
Trött är jag också, helt hopplöst vissa dagar. Men trött har jag varit alla gånger så vet inte om jag är mer eller mindre nu.
Hoppas verkligen det går bra på torsdag för så långt har jag aldrig kommit..
Evighetsväntan men jag hoppas dina 12 dagar går fort