Bim Juli 2016
Efter negativt test idag på bim -2 e de väl bara o vänta mens o säga hej till er här :) min bim blir 24 juli exakt om en månad :) då är vi i Grekland så ja Slipper hålla på o testa iaf :P
Efter negativt test idag på bim -2 e de väl bara o vänta mens o säga hej till er här :) min bim blir 24 juli exakt om en månad :) då är vi i Grekland så ja Slipper hålla på o testa iaf :P
Jag har sagt de förr köp Cb digitala äl test värt varenda krona!
Detta e så konstigt :/ enligt tidigare månad och mina beräkningar skulle jag fått glad gubbe på äl testet igår vilket jag inte fick. Idag har jag värk i äggstockarna tydlig äl inget o tveka på tog test nu och ingen glad gubbe? Den man stoppar i Stickan är ju inte ny, kan den pajjat eller vad? Blir ju utslag på pinnen vad är de för fel?
Ja det är väl så konstigt att ja har så ont redan.. Brukar va tvärtom positivt test sen smärta dan efter hehe.. Nej det är åttonde testet i den använde bara hälften förra månaden..
Jag tror inte jag har haft nån äl den här månaden. Som jag skrev förut, första ultraljudet jag gjorde efter missfallet vad 11 dagar ifrån första blödningsdagen, det visade att jag precis haft ägglossning.. Sen 8 dagar senare var jag igen på ultraljud och då visade det att jag snart ska ha ägglossning (på samma sida båda gångerna). Men jag har inte haft nått äl-sekret men kände av höger äggstock efter det första ultraljudet.
Jag fick relativt starkt äl-test i fredags men tog inget mer den dagen utan tog på lördagen och då var det mycket svagare igen. Aaah!!!! Blir galen!
Jag tror jag fortsätter ta både äl-tester och gravtest så få jag se när mensen kommer. Jag vill ju börja med progesteronet direkt efter äl men jag vet ju inte ens om eller när det var :(