• Milli_1

Bim Juli 2016

Jag hoppar över hit från juni tråden, BIM -2 idag. Räknar kallt m att jag inte är gravid detta försök heller. Beräknad ny BIM 21/7

Försök 7

• Milli_1

Känner mig lite nere, hade hoppats vara gravid nu innan semestern. Det positiva är att jag hittat ett mönster på när det inte tagit sig och det redan dag 17 i cykeln. Kan spara på en hel veckas hopp o förtvivlan nu och bara fundera på det i fem dagar.

Nästa helg ska jag få gosa med en bebis så hoppas det smittar av sig

• Milli_1

På cykeldag 8 och det är redan utslag på älstickorna. Gissar att äl blir runt cd 12? Kan äggen verkligen hinna mogna tills cd 12? Hoppas juli blir vår månad

• Milli_1
    copycat skrev 2016-07-09 09:11:10 följande:

Äntligen börjar det bli ordning på torpet här! Guuuud LYCKA!

Grattis!
  • Milli_1

Är på ÄL +3 och min vilopuls har gått i taket! Ökat från 55 till 85... Vi lyckades få till det innan äl och även samma dag som ältestet visade positivt. Har även ömma bröst... Långt till BIM nu..

• Milli_1
    Mammaresan skrev 2016-07-09 20:42:31 följande:

Här är också väntan, är ÄL+4. När testar du?

Tidigast efter BIM jag pallar inte bli besviken fler gånger.

Idag hade pulsen gått ner till runt 70, fortfarande högt f mig.
  • Milli_1
    Dalkullan92 skrev 2016-07-12 08:19:06 följande:

Har använt clearblue dubbel hormonindikator den här månaden och har mindre koll än vanligt på när jag har/hade ägglossning. Har bara fått blinkande gubbe. Kan hända jag missat ökningen och bara får blinkande eller så har jag inte fått ägglossning än. Började testa dag 7 i cykeln och är på dag 16 så har slut på test nu. Så får ta billiga tester och se om jag inte fått ägglossning än eller om jag missat ökningen bara.

Vi har haft sex regelbundet iaf så har nog inte missa den på så vis.

Någon mer som haft de här problemet med clearblue dubbel hormonindikator???? (Känner mig förvirrad)

Jag bytte till vanliga cb digital. Problemet är att de kan vara lite känsligare så jag testade eftermiddagar i stället. Har du fått en fast smiley så kan man inte fortsätta testa. Så här såg det ut denna månad f mig

• Milli_1

BIM idag och ingen mens i sikte. För första gången på flera månader har jag inga tester hemma. Avvaktar tills på fredag innan jag testar. ÄL var för 13 dagar sen så då borde jag ha mens imorgon. Känner mig väldigt ogravid ha ha

Svar på tråden Bim Juli 2016