• adnils

Bim Juli 2016

Bim +3 idag.
    Planerar att ta ett test imorgon men är rädd för att det ska vara negativt.

Har kännt som menssmärta i magen hela dagen o ibland har det kännts som det "runnit till" o jag har varit helt säker på att nu kom mensen, men inte.

Någon som haft liknande?

• adnils
    DevilsDaughter skrev 2016-07-01 21:44:01 följande:

Alexandra: ingen aning vae hcg skulle bildas isf.. en hel vetenskap det där, men emzerus förklaring låter logisk.

Emzerus: har du slutat testa innan bim?

Alexandra: jag tar bara folsyra. Vad är q10? Med tredje barnet provade jag mycker: rosenrot, munkpeppar, bidrottninggele, efamol, b6, grapefruktjuice fast jag hatar grapefrukt (för att få bättre ÄL-flytningar). Dock tog jag inte allt samtidigt. Denna gången kommer jag prova progesteron om det inte tagit sig till augusti. Progesteron för att förlänga lutealfasen.

Adnils: hur kan du låta bli? Jag hade blivit galen haha! Hoppas du får ditt plus! När det kändes som det rann till, hade du ökade flytnungar då?

Myran: vad roligt! Ja det är ju verkligen svart på vitt. Frågar dig med, när det rann till hade du ökade flytningar då? Med tredje barnet kände jag ÄL+8 att der rann till och då hade det kommit en massa flytningar, testade mig då och det va positivt.! Därför har jag väldigt mkt koll på om jag får flytningar i väntan på BIM.

Jag är rädd för o bli besviken
  • adnils
    Myran92 skrev 2016-07-01 21:08:22 följande:
    Runnit till känslan känner jag igen och sprang på toa flera gånger innan BIM. Klart du ska testa :)
    Okej, jag springer inte så mycket på toa.
    Tror jag ska ta modet o testa imorgon.
  • adnils

Herregud!!!!

Jag blödde lite inatt, så tänkte ja nu kommer mensen igång men när jag vakna imorse hade de inte kommit mer.

Tog nyss ett CB test som visade gravid 3+.

Jag är såå glad!! Vi har försökt i mer än ett halvår!

• adnils
    Mammaresan skrev 2016-07-02 10:19:36 följande:
    Håller tummarna för att det var ägglossning denna månad då så det finns chans för en liten! ^_^
    adnils skrev 2016-07-02 09:44:38 följande:

Herregud!!!!

Jag blödde lite inatt, så tänkte ja nu kommer mensen igång men när jag vakna imorse hade de inte kommit mer.

Tog nyss ett CB test som visade gravid 3+.

Jag är såå glad!! Vi har försökt i mer än ett halvår!

Men åh så så stort grattis!!! :D :D Vilken dag från BIM blev det plus?
    www.mammaresan.se - Om mammalivet och vägen till en 3:a
    Jag har bara testat idag, och idag var det bim +4
Svar på tråden Bim Juli 2016