Bim Juli 2016
Hej!
Fick missfall för 2 veckor sen, kände av mig ägglossning i veckan och vi har haft sex regelbundet så får se hur juli blir. Vet inte riktigt när BIM blir men runt 8-11 juli kan jag tänka mig :)
Hej!
Fick missfall för 2 veckor sen, kände av mig ägglossning i veckan och vi har haft sex regelbundet så får se hur juli blir. Vet inte riktigt när BIM blir men runt 8-11 juli kan jag tänka mig :)
Trodde jag hade ägglossning förra tisdagen, men börjar nog tro att den var tor-lör någon gång istället. Vi låg rätt mycket, så nu är det bara denna eviga väntan på om det tagit sig eller inte. Man vågar ju inte hoppas på för mycket :)
När har du BIM?
Stod inte med på BIM-listan, 24 år, tredje barnet, BIM 9 Juli
Om någon kan skriva in mig :)
Någon som har BIM den 8? Om en vecka alltså :)
Grattis i förskott! Hoppas du får en bra födelsedagspresent ???? har du några symptom?
Haha ja känner igen de :)
Haft molvärk fram tills igår typ, (förlåt för info men tjocka vita flytningar som jag hade med första barnet haha) illamående och ont i tuttarna. Så hoppas
Tror jag ska testa den 6 haha , dudå?:)
Samma här. Har ett barn sen innan som blev till på P-medel när jag var 15 år och inte i så bra skick just då, så att mensen ens var sen var inget jag reflekterade över. Testade svagt i vecka 6 va de kunde anta på VUL, så jag har inga förväntningar att de ens kommer synas den sjätte om där nu är något. Vilket jag hoppas, slutade med pillerna i mars och inte hänt något sen dess trots att vi prickat knöl med ÄL-stickor..:( hoppas de är vår tur nu..
Har nu ikväll haft molvärk hela tiden, strålar ibland lite neråt eller vad man ska säga. Är på dag bim-5. Hoppas på att få mer symptom dom kommande dagarna! :D
Spännande!! Bara att hålla tummarna. När tänkte du testa?
Lindgrenmaria91: Oj tror du att du klarar va att hålla dig så länge som till 12e juli? Eller tänker du testa tidigare och sen berätta den 12e? Fast det måste ju vara ÄNNU svårare? =)
Lycka till iaf. Häftigt att plussa på ens födelsedag =D
Hur gör ni andra med test? Berättar ni för mannen att ni testar? Tittar ni på stickan tillsammans? Hittills har jag bara berättat att jag fått mens. Och inte de gånger jag testat neg innan. Han verkar inte riktigt lika engagerad som jag. Men han kanske bara spelar =p Jag vet att han skulle bli överlycklig om jag berättade att jag är gravid. Och det känns som att det skulle vara roligt att överraska honom utan att berättat innan att jag tänkte testa =)
Mycket mera molvärk idag, känner mig liksom öm på hela utsidan. Men inget mera, mår bra i övrigt. Är på bim -4 , börjar bli riktigt sugen på att testa :D men ska försöka hålla mig några dagar till, hur det nu ska gå haha
Jag är graviiiid!! Plussade på BIM -3! Var helt neg på BIM -4 :D
Tack alla!
Haha gör det!:D då lär vi ha samma BF ju?
Är på ÄL +11 idag!
Någon här som brukar hålla koll på hur sin tapp är innan mens/äl osv? :)
Dag 30 snart över här, ingen mens. Molvärk till och från, ömma bröst stundtals och lite lätt illamående. Vill helst hålla mig tills på fredag med att testa, så bara morgondagen att ta sig igenom. Och dessutom hoppas på att mensen inte dyker upp.