• FyrAAAA

Bim Juli 2016

Hoppar lite försiktigt in här och följer tråden ??

Har tre barn sedan innan, födda -07 & -09 efter ivf och född -15 efter spontan grav. Hoppas nu på ytterligare en spontan grav för ett syskon tätt inpå minstingen! Bim på lördag 9/7. ????

• FyrAAAA
    copycat skrev 2016-07-03 23:07:11 följande:

Gah denna mensvärk och ömma bröst! ÄL+10 imorgon. Dagarna går så sakta! Med dottern plussade jag SVAGT ÄL+14 så jag tror inte det är någon idé att testa innan det...idag är jag helt torr igen, inga flytningar alls..mycket mixade signaler känner jag, blir tokig!:) hur mår ni andra?

Ja dagarna mellan äl och mens går alltid vääääldigt sakta! Med nr 1 testade jag svagt pos på dag 10, med tvåan neg på dag 9 och svagt pos på dag 11, trean svagt pos på dag 13. Är på äl +7 idag och tänker tidigast testa på äl +10 eller 11, dvs ons eller tors!
  • FyrAAAA
    Anonym (marsbebis) skrev 2016-07-04 10:40:42 följande:

Jag känner mig gravid, ömma bröst, det sticker vid livmodertappen och drar i magen. Antigen är jag gravid eller väldigt skengravid. 

Testade imorse, pa äg +8-9, det var väldigt negativt. Testar nog på onsdag igen. Bim är fredag eller lördag

Då ligger vi väldigt lika! Jag är idag på äl+8 och bim-6, har bim på lördag. Tänkte nog också testa från onsdag!
  • FyrAAAA

Så irriterande! Ser inga bilder som någon lagt upp från, förstår inte varför! Är på semester o har inte tillgång till dator ????

Grattis till tidiga plus till några!!!! ????

• FyrAAAA

Hej på er igen!

Grattis till fler plus idag!!!

Har ni någon erfarenhet av billiga testers test kontra clear blir vanliga?

Har många billiga testers stickor som jag köpte men har "bara" två clear blue, vet inte när jag ska våga förbruka det första av de två!? Har tidigare grav testat svaaagt pos på dagen för bim, vilket är på lördag, med vanliga clear blue. Är det någon som tex testat neg med billiga testers och pos med clear blue samma dag eller ska man tänka att de är likvärdiga?

• FyrAAAA
    DevilsDaughter skrev 2016-07-05 19:59:14 följande:

Fyraa: Då man lätt får svagt plus med clear blue utan att man är gravid så hade jag använt billiga-testers test om du testar tidigt och sen använt clear blu längre fram.. Jag fick ett hyfsat tydligt men svagt plus idag tyckte jag med clear blue, men helt negativt nu med två andra sorters test och jag tror faktiskt inte att jag är gravid.

Ja ok! Jag har alltid varit gravid när jag fått svaga plus med clear blue men har aldrig testat billiga testers.... Men jag gör så då att jag tar billiga testers nu i början och spar lite på clear blue då!

På vilken dag efter äl är du nu när du plussade med cb? Jag är äl+10 imorgon... Men tror jag spar cb till äl+11 eller 12 iaf...

Men du - om du fått ett plus med ett test då skulle jag utan tvekan säga att du ÄR gravid!!! Vågar mig på ett grattis!!!
  • FyrAAAA
    copycat skrev 2016-07-06 09:50:14 följande:

Åh tack för pepp <3. Var så himla säker på att jag skulle få starkare sticka och plus på digitala att jag plötsligt blev SÅ osäker och känner mig livrädd för att hoppas nu. Vill nästan anta att mensen kommer idag (fast jag vet att jag blir superbesviken ändå om den gör det). Pust. Många tankar nu.

Ett plus är ett plus säger jag! Har varit gravid 5ggr (3 barn o 2 missfall) och alltid har det börjat med suuuupersvaga plus som efter ett par dagar börjat ta sig. Tror absolut du är gravid!

Själv testade jag dessvärre helt negativt med billiga testers stickor idag på äl+10. Tillåter mig hoppas lite till eftersom det är ganska tidigt än iaf och testat med clearblue imorgon på äl+11!
  • FyrAAAA

DevilsDaughter: Underbart! Massa grattis! Åh vad härligt att du bjöd på den läsningen! Tummen upp verkligen! Nu blev jag också sugen på att införskaffa ett testa-tidigt *asgarv* På vilken dag efter äl är du idag?

• FyrAAAA

Ni som precis plussat och gjort det före bim, Hur mår ni? Känner ni av något särskilt?

• FyrAAAA
    copycat skrev 2016-07-06 13:58:46 följande:

Nä hörrni, tokblankt på RFSU testa tidigt. Trots tre svaga plus på billiga stickor samt information om att långa tycker RFSU testa tidigt inte fungerar, kan man ju inte låta bli att bli rådeppig. Vafan är detta. Och ingen mens ännu. Tog ett ÄL-test för skojs skull för de har jag hundra av, som gav detta utslag. Inte för att det säger nånting, LH-hormon är ju vanligt att ha mer eller mindre av genom hela cykeln. Man är hopplöööös. Jag är liksom inte van vid detta funderande. Men dottern testade jag EN gång ÄL+14 och två streck kom utan tveksamheter. Klart å betalt. Denna vända är det ju apjobbigt:(

Fortsätter hålla världens alla tummar och tror inte hoppet är ute än! Många kramar!!!
Svar på tråden Bim Juli 2016