• josnos

Bim Juli 2016

Hoppar in här jag med! 11e försöket 1a barnet. Fick ett väldigt tidigt mf i mars och tror att det även blev ett förra försöket då jag Fick svaga plus men sen mens. Fullt utslag på ÄL test idag så nu hoppas vi att det går vägen denna gång BIM 6/7 :)

• josnos

BIM idag :D 11 månader sen vi började försöka, har haft 2 tidiga missfall innan så nu håller vi tummarna att detta lilla frö vill stanna kvar <3
  • josnos
    Guffy78 skrev 2016-07-04 13:23:40 följande:

Hoppas att nu är de din tur. Har haft 9 tidiga MF med samma utslag på CB plus. Gör digital CB . Om ett par dagar. Du borde då få gravid enligt din test ovan. Håller tummar och tår för dig!

Tack allihopa :D

Jag har också fått spök på cb innan, testade för ett par dagar sen och då var det väldigt svagt (ej morgon urin) har hållit mig från att testa nu i 4 dagar och det har ökat markant (detta test tog jag ca 12.30 idag) :D men ska göra ett digitalt i morgon eller om några dagar :D
  • josnos
    copycat skrev 2016-07-08 05:01:52 följande:

Alltså...är jag helt dum? Tog stickan nu. Och det HAR ökat. Såg det otroligt mycket snabbare nu och slapp "titta nära". Blev glad. Doppade digitala. "Inte gravid". Vad är det här? Eftersom det har ökat, varför får jag inte utslag på digitala? Vad ska jag göra? Det där var min sista sticka också.....så himla förvirrad:(

jag fick ej gravid med Cb digital på bim i måndags trots att jag fick ett + på vanliga cb och predictor. Testade idag igen med digitala och då stog det gravid. Jag är inte särskilt hormonell av mig så misstänker att det kanske tar lite tid för hcg att öka. Testa med tex predictor early och är det positivt så vänta några dagar innan du testar med digitalt :)
Svar på tråden Bim Juli 2016