Inlägg från: Anonym (E.L) |Visa alla inlägg
  • Anonym (E.L)

Bim Juli 2016

Hej alla, jag är ny här och hoppas jag passar in i denna tråd. Jag hade bim den 1/7 men mensen har inte kommit än. Detta är endast vårat andra försök men jag eller vi vill ju så gärna att det ska bli plus direkt. Jag är lite av en testomen och har redan testat mig några ggr. 2 ggr med svagt svagt positivt men sen gjorde jag cb digital imorse men fick neg. Hur har det varit eller är för er? Tycker det borde ha synits på cb digital ?!

• Anonym (E.L)
    Anonym (EL) skrev 2016-07-04 17:59:58 följande:

Vart köper man RFSUs test? Eller några andra än CB? Apoteket hos oss hade inga andra än CB.

Om du googlar finns det några olika hemsidor som säljer olika grav test. Tror apotea har samt att de har bra priser på sina. 
  • Anonym (E.L)
    Anonym (EL) skrev 2016-07-04 18:35:30 följande:
    Inte i någon fysisk butik då? Typ på Ica? Jag är på semester och vill ogärna beställa i mormors namn, haha
    Jo såklart men beror nog på vart du håller hus. På de flesta apotek finns fler en Cb men beror nog på storleken på apoteket och staden du är i. Kanske finns fler apotek i närheten? Annars kan det finnas på vissa statoil osv men jag är inte säker på det. Kan säkert finnas på ica också. Ett tips är att ringa butiken innan och fråga så slipper du flänga omkring :)
Svar på tråden Bim Juli 2016