Inlägg från: Lägtarså |Visa alla inlägg
  • Lägtarså

Bim Juli 2016

Hej.

Är på bim -5 och hoppas verkligen på ett +.

Mår Jätte illa och har halsbränna och ont i brösten.

Är det någon mer som har bim till helgen utav er? :)

• Lägtarså

Åh corran, än är det ju inte försent. Håller ändå tummarna för dig. Har du tagit något test ännu. Eller tänkt o göra innan bim? Jag har bara gjort ett urinprov på jobbet som var helt neg för att jag trodde på en uvi då jag springer och kissar mycket också.

• Lägtarså

Okej hoppas att det är något nu då corran :)

Jag väntar som en tok nu att dagarna ska gå så att jag får veta. Hoppas bara att det inte blir en besvikelse.

• Lägtarså
    copycat skrev 2016-07-04 18:53:39 följande:

Haha ja vem försöker man lura, klart jag kommer testa imorgon ;/

Hoppas och håller tummarna för ett + :D
  • Lägtarså
    ungmamma16 skrev 2016-07-05 07:07:42 följande:

Visst ser ni de också? Syntes irl iaf

Grattis :)
  • Lägtarså
    copycat skrev 2016-07-05 08:49:24 följande:

Har noll erfarenhet av CB (har själv bara provat den med veckoindikator) men jag ser ju ett till streck?!:) vilken dag efter ÄL?:)

Jag är på dag 10. Ja det är ett streck där men vet inte vad jag ska tro. Har alltid annars haft starkare streck än självaste test strecket. :) får åka en sväng till apoteket om en stund. :) hehe.
  • Lägtarså

Jag har alltid bara använt mig av CB. Vad använder ni er av för test som är bra då? Ska nämligen åka och köpa om en stund :)

• Lägtarså
    Rödflamma skrev 2016-07-05 12:53:40 följande:

Jag har bim på lördag, väntar och väntar..

Ja jag har med bim på lördag :)

Men dessa dagarna går ju så segt. Men jag går på och jobba inatt så då jobbar jag 10 timmar på natten och åker hem och sover hela dagen fram tills på söndag :) men kommer ju säkerligen gå och tänka på de hela nätterna ändå :) håller tummarna för oss båda :D
  • Lägtarså
    corran skrev 2016-07-05 19:02:49 följande:

Resultatet. Åh så skönt! Svart på vitt nu, jag ÄR gravid <3

Åh grattis ???? tänk om jag med kunde våga mig på det då :) stort grattis till dig ?
  • Lägtarså
    Lägtarså skrev 2016-07-05 19:07:21 följande:

Åh grattis ???? tänk om jag med kunde våga mig på det då :) stort grattis till dig ?

Hmm mina emojs blev ? Ska vara glada :)
  • Lägtarså
    corran skrev 2016-07-05 19:17:03 följande:

Tack <3 är på äl +10 idag. Du vågar:D

Jag är ju med på ägl + 10 idag.

Gjorde ju ett vanligt CB tidigare vid 6 i morse. Som visa + :)

Har köpt hem ett digitalt som du gjort ;) men tänk om det inte visar något. Men det visade ju så klart o tydligt för dig som också haft svaga streck. :)
  • Lägtarså
    corran skrev 2016-07-05 19:46:13 följande:

Jag hade hållt mig nu i typ 6 h :P ska du ta digitala ikväll eller imorgon? :)

Ikväll blir det inte då jag börjar jobba om 1 timme :p och jag har kissat för ca en timme sedan. Så kanske imorgon. :)
  • Lägtarså

Fattar inget, igår plussa jag med clearblue vanliga test. Och idag fick jag inte gravid med clearblue veckoindikator :/

Svar på tråden Bim Juli 2016