Inlägg från: syskon2017 |Visa alla inlägg
  • syskon2017

Bim Juli 2016

Copycat, jag plussa svagt bim-2, samma svaga bim-1 och idag bim+1 så fick jag det här. Tror det tar lite tid för hormonerna att stiga!

• syskon2017

Jaduu, det måste ju vart äl+15? Osäker, har inte riktigt räknat från äl, men min cykel brukar alltid vara 27 dagar med äl någonstans i mitten! Men skulle haft mensen igår, om det säger något!

Har vart gravid två gånger innan och varav ett blev MA, och båda gångerna har det vart ganska svaga streck efter bim!

copycat skrev 2016-07-07 09:55:28 följande:

Åh! Känns ju väldigt skönt att se/höra:)vilken dag efter ÄL fick du det där starka?

• syskon2017

Så gjorde jag med igår, när mensen skulle komma, jag ville också ha ett markant streck och inga otydligheter!

Har du några symptom?

copycat skrev 2016-07-07 10:26:15 följande:

Okej, är ju själv på ÄL+13. Funderar på om jag pallar att inte testa förens lördag....hm...vore skönt att vänta lite just för att verkligen se en tydlig ökning och slippa de här myrstegen :)

• syskon2017

Jag tycker det ser ut som mina test ju! Ta ett nytt test på söndag, ett superkändisar för hcg, så ska du se att det är starkare! Jag tror du är preggo!

copycat skrev 2016-07-08 05:01:52 följande:

Alltså...är jag helt dum? Tog stickan nu. Och det HAR ökat. Såg det otroligt mycket snabbare nu och slapp "titta nära". Blev glad. Doppade digitala. "Inte gravid". Vad är det här? Eftersom det har ökat, varför får jag inte utslag på digitala? Vad ska jag göra? Det där var min sista sticka också.....så himla förvirrad:(

• syskon2017

Stort grattis!!!

copycat skrev 2016-07-09 10:32:02 följande:

Haha han bara tokskrek:

- ÄLSKLING?!

-....ja?

- VI ÄR GRAVIDA!!!

- jag vet!:)

Haha:)

Svar på tråden Bim Juli 2016