Bim Juli 2016
Hej! Jag har följt er ett tag nu. Ska försöka hålla mej kort! Vi har inte planerat att skaffa barn men jag missade 2 ppiller i mitten på kartan i maj. Min mens som kom efter det var nästan obefintlig! Som 5 enkronor typ. Trodde redan då att ja va gravid så ja började inte på nån ny karta. Och jag räknade inte den blödningen som mens. Sen började symptomen. Ömma bröst och armhålor, illamående, yrsel, huvudvärk, rosa flytningar och så en orange slemklump som kom ut runt beräknad äl. Testade hur mycket som helst men tvärblankt på alla test! Negativt hos BM också. Så ja fortsatte googla och upptäckte att många fått gravidsymptom när dom slutar med ppiller. Så ja ställde in mig på de, mådde skitilla i måndags em, testade negativt. Igår på bim tog jag ett test på em å där fanns plötsligt ett svagt streck! Vi åkte till apoteket och köpte ett digitalt och där stod Gravid 1-2 v. Känns overkligt. Känns som ja vart gravid i en månad fast de vara är två veckor hehe. Så ja antar att mina symptom varit en kombo av ppillerstopp och graviditet! Ge inte upp tjejer!