Inlägg från: HäxanSurtant |Visa alla inlägg
  • HäxanSurtant

Bim Juli 2016

Hej på er i BIM juli!
    Jag hoppar in i tråden, har BIM i slutet av juli och sexat under ÄL! (första försöket)

Vi har två barn sedan innan, 10 år & 7 år, så vi längtar nu efter en liten sladdis! Vi satte igång denna månad, jag har velat i ca 1 år, men maken har tvekat och nu är vi på samma linje så då kör vi! 

Kul med en tråd för BIM! 
    Jag har varit här under mina båda graviditeter och haft otroligt mycket stöd och hjälp av FL, mammorna från tråd 1, för 06:an, har jag fortfarande kontakt med!

(Nu är jag här med en ny profil, eftersom vi vill vara lite hemliga med vårt "projekt"!)

• HäxanSurtant
    Pikai skrev 2016-07-10 08:43:36 följande:

Hej och grattis till er som plussat. Själv har jag bara skrivit ett inlägg i sen här tråden då vi bestämde oss för att skjuta upp bebisfabriken en månad. Det gick dock inte så himla bra, plussade igår!!!

Vet inte exakt hur det gått till men antagligen har jag ÄL på nåt mystiskt ställe i cykeln. Testade mest för att vara på den säkra sidan då vi sticker utomlands å måndag så nu håller jag tummarna för att jag inte kommer må illa hela resan.

Lycka till till er alla!!!

Oj vad roligt! GRATTIS!

Nu håller jag tummarna för oss andra! BIM -6 idag för mig.... Har beställt ett ett testa-tidigt som troligen kommer imorgon och tänkte testa tisdag morgon. Är det för tidigt tror ni? 
    Det är ju i så fall BIM -4 eller -5
  • HäxanSurtant
    Mammaresan skrev 2016-07-10 14:42:46 följande:
    Kommer också testa på BIM -4 som är om 6 dagar. Om det är för tidigt? Absolut! Kommer jag göra det ändå? Japp! Flört Så ja, det är inget säker att testa då om du vill få ett säkert svar på om du är gravid eller inte. Men man kan prova om man vill. Glad
    Hi hi hi, gillar din inställning! 2 + 2 test påväg hem nu... Hoppas att de kommer imorgon!
  • HäxanSurtant
    copycat skrev 2016-07-13 21:35:28 följande:

Oj nu var det några dagar sen både plusset och sen jag läste här inne. Semestervädret har verkligen levererat och med en två-åring har det varit mycket spring och bad! :) grattis till de nya plus som kommit, så roligt! Här är jag i v. 5 (4+5) och ska till MVC 26/7. Hur mår ni alla?:)

Grattis igen, jag plussade nyss och är då 4+1! Så vi vi kommer ha Bf nära varandra!
  • HäxanSurtant
    copycat skrev 2016-07-14 16:08:24 följande:
    Kul!:) hur mår du?
    Jag mår vidrigt. Jag är trött som tusan och mår illa, samma illamående som alltid och min mammas kläder, hus, doft mm är värst. 

Hur mår du?
Svar på tråden Bim Juli 2016