Bim Juli 2016
Hola girls! Nån av er som haft utebliven pms/pmds som gravsymtom? Tänker då främst på den psykiska som nedstämdhet/ångest.
Hola girls! Nån av er som haft utebliven pms/pmds som gravsymtom? Tänker då främst på den psykiska som nedstämdhet/ångest.
Så kul att följas åt på fl igen efter lite uppehåll! Man blir så glad när någon får sitt plus:) Grattis ni som plussat nu^^ Ville hålla mig till bim men kommer nog inte att gå haha. En fråga - nån som haft som typ växtvärk/kramp ner mot låren och rumpan typ när man ligger ner? Har ju haft en väldig molvärk sen äl typ och nu denna värk.. En vecka kvar till bim!
Tycker mig se svagt svagt streck på alla tre bilder
Som spännande denna månad. Nån av er som märk skillnad i de ömma brösten? Vanligtvis får jag ömma bröst efter äl men de försvinner innan mensen. Denna månaden kom de först några dagar innan Bim å pågår än. Har vanligvis en cykel på 28-32 dagar. Sist fick ja mens på dag 27. Nu är jag på dag 30-31 tror jag. Inga Spottings i sikte.
Hej! Jag har följt många trådar här på FL men detta är första gången jag faktiskt skriver ett inlägg, haha. Jag är just nu på äl+2 (kanske +1, osäker), BIM 27/7. Detta är vårt första riktiga försök med vårt första barn, sjukt spännande! Det är så många känslor som sprätter upp nu när vi bestämt oss för att försöka på riktigt:D Min mamma hade oerhört lätt för att bli gravid så jag hoppas att även jag ska ha det, även om det är en massa faktorer som spelar in. Nu sitter jag som på nålar å bara väntar på att dagarna ska gå, hur gör ni andra för att hålla tankarna i styr?
Juste, ska tillägga att vi endast haft sex en enda gång, på dagen för positivt äl-test, dvs förmodligen dagen innan äl (alternativt hade jag äl på kvällen samma dag då min stegring är väldigt kort). Tror ni det finns en chans att det tar sig ändå?
Hoppas! Har läst om så många där det tar sig på 1-3 försök så det är klart att förhoppningen finns, även om det egentligen är mer realistiskt att det skule ta längre tid
Hoppar in här jag med :)
Jag och min sambo har försökt ett ganska bra tag och nästan gett upp ^^
Nu är de så har jag är bim+5 idag jag mår illa mina bröst är ömma, jag är yr och ganska trött. Och för att göra allt lite mer frustrerande är jag på Rhodos, tänker ta ett test när jag kommer hem men tror ni förstår min frustration ;)
Nån av er som upplevt yrsel innan BIM. Var igår och handlade och blev helt galet yr. Som att allt rörde på sig. Fick stå och hålla fast mig i en hylla eftersom det kändes som att jag skulle svimma. Sen började det sticka och domna i läppar och fötter, var skitläskigt att gå.
Berättade om mina symtom åt syrran idag som sa att hon brukar få liknande innan migrän ibland och men att hon nästan bara fått så då hon varit gravid. Jag har varken migrän eller huvudvärk.
Ni som fått svagt pos på testlagrets stickor, har det visat Pos om ni testat med cb digital då också?
Hoppsan Kerstin! Imponerad över att den gamla kroppen still is working.
Så för mig var det ett solklart fall att frånvaro av pmds var resultatet av en graviditet. Ganska coolt ändå hur det funkar. Många säger att man känner när det är på riktigt och så kändes det för mig också. Har varit skengravid många gånger, men den här gången kändes det ändå annorlunda. Kände ganska tidigt att nu händer det nått utöver de vanliga.
Spännande att se nu om det går all the way. Mååååånga år sen jag var gravid sist. Trodde aldrig jag skulle skaffa fler barn efter 30. Hoho. Idag är jag 32.
Stort grattis!
Jag är i samma tankar som du. Inte samma känsla denna månad som tidigare. Inte några klara symtom alls och hoppas att jag får ett + sen med när jag testar.
Hade bestämt mig för att inte skaffa barn över 30 och nu är jag 31 och ser inga problem med det. Är snart fem år sedan min son föddes och man har ju lite glömt hur det var.. haha
Vilken dag är du på? Själv har jag bim idag.