Inlägg från: Crazy catlady |Visa alla inlägg
  • Crazy catlady

Bim Juli 2016

Kan man få ägglossning tidigt bara så där ?

Har alltid haft regelbunden ägglossning på cd 16-17 .. men är nu på cd 10 och har tydliga symtom.. ont som fasen i magen och brösten och mycket äggviteflytningar och öm vid samlag.. känns precis som vid ägglossning.. Har inte ältest hemma eftersom vi tänkte låta bli med test-hysterin denna månad..

Kan det komma en vecka för tidigt bara så där ??

• Crazy catlady

Jag ska ha ägglossning imorgon egentligen (cd 16-17) men har inga som helst symtom för det.. vilket jag brukar ha 2-3 dagar innan äl.. . Dock tror jag att jag hade den tidigare denna månad.. då jag hade riktigt ont och mycket ägglossningsflytningar under ett par dagar för kanske 5-6 dagar sedan.. valde att inte testa med ältest denna månad så jag har ingen aning.. Ska dock försöka att inte testa förrens bim den 23 juli.. ! Eeeeevig väntan.. !!

• Crazy catlady

Är på äl+6-7 idag.. tror jag.. osäker när exakt äl skedde.. (den kom mycket tidigare än normalt o skippade äl-test denna månad) men går efter tydligaste symtom.. har lite molvärk i magen till o från och spänningar i brösten (de känns även större och tyngre) .. humöret har väl inte vart de bästa senaste dagarna heller .. men ser det som vanliga "innan-mens-symptom" .. Haft så de flesta månader innan mensen kommer, förutom förra månaden då jag inte kände ett skit innan mens.. kroppen är bra lustig.. då äl kom 5-6 dagar tidigare så flyttar jag fram mitt bim till 17-18 juli istället för 23 .. har alltid 12 dagar mellan äl o mens..

• Crazy catlady

Mina bröst ömmar... mer eller mindre hela tiden nu.. gud vad jag hoppas att det tagit sig denna gång. Vi är inne på försök 6 efter ett utomkveds i början på året.. Jag känner mig typ gravid.. är på äl+8-9 och ska försöka att inte testa förrens på söndag.. men det är sjukt svårt när man har test liggandes hemma.. haha

Ni vars bröst ömmar .. Hur ömmar de ? Bränns det? Sticker det? Ilar det ? Jag har svårt att sätta ord på hur det känns faktiskt.. molande ihållande värk typ.. sen kan det komma som mer ömma ilningar ibland .. o bröstvårtorna ömmar lite när jag nyper tag.. haha

• Crazy catlady
    livias skrev 2016-07-14 22:13:49 följande:

Mina bröst brukar vara ömma när man bara snuddar dom, innan mens. Men denna månaden är det mer så att dom känns tyngre och typ ilar i dom imellanåt. Ilar /bränns typ. Håller med, svårt att sätta ord på. Är också på äl+9 :)

Mina låter lite som dina..känns mest tunga och har ilningar.. jag kan klämma o känna (vilket jag gör titt som tätt för att känna om de gör ont vid beröring) och det gör inte så ont alls på det sättet..
  • Crazy catlady

Att jag aldrig lär mig.. testade idag på äl+9-10 .. negativt som jag redan misstänkte.. på tok för tidigt .. men det gjorde ändå lite ont.. det har börjat mola lite i magen nu oxå.. Som strålar ut i ländryggen.. så jag va bara tvungen att testa.. men inget än..o håller fortfarande tummarna! Kände lite på tappen igår och den sitter fortfarande högt upp o kändes hård, men började få den milda mensvärken direkt efter det.. kanske retade något där inne :/

• Crazy catlady
    dstrl skrev 2016-07-15 10:00:35 följande:

Samma här. Är på ÄL +8 idag och kunde inte låta bli. Inte minsta antydan till ett streck... så jävla deprimerande. Men man får skylla sig själv som inte kan låta bli.

Hoppas på ett plus för oss :)

Hoppas hoppas !! :)
  • Crazy catlady
    L 91 skrev 2016-07-15 22:32:11 följande:

..och detta efter 10 min..

Ser tyvärr inget på någon av bilderna :/
  • Crazy catlady

Inget + idag heller !! Men än ger jag inte upp.. har för tydliga symtom för det.. sen vet jag ju inte exakt när äl skedde.. går bara efter dagen med mest symton.. kan ju lika gärna ha släppt efter det.. så länge mensen inte dyker upp så lever jag på hoppet !!

• Crazy catlady

Tog sista stickan från testlagret nu.. som åter igen visade negativt.. :( kanske lika bra det att testen tog slut nu så kan jag släppa det! Nu inväntar vi mensen istället.. o kommer den inte till nästa helg så köper jag ett cb istället!

• Crazy catlady

5 dagar kvar till vanliga bimdagen.. men eftersom det kändes som jag fick äl mycket tidigare än normalt så flyttade jag även bim tills idag..(har alltid 12 dagar mellan äl o mens) men har inga mens känningar eller bruna spottings... Dock fick jag en större slemmig gulaktig flytning imorse.. har vart väldigt torr senaste dagarna men imorse va det som äl flytningar.. glansiga trådiga och lite gula i färgen på vissa ställen..(kan även vara rester från sexet igår morse) känner lite småstick i magen men brösten ömmar inget längre.. vi får väl se vad de kommande dagarna säger..

• Crazy catlady

Åh jag vill också ha ett pluss !!! Buuhuuu ! 
    Jag blir så avundsjuk på alla som får sina + ... men är glad för eran skull och grattis !! 

Jag sa att jag skulle vänta tills helgen med att testa om inte mensen dyker upp, men köpte ett RFSU testa tidigt idag.. som jag säkert använder imorgon bitti.. 
    *håller mina tummar och tår*

• Crazy catlady

Nog kört för mig ! :( Testade med rfsu testa tidigt imorse men det va negativt och vid toabesök nyss så hade jag blodstrimmor i flytningarna :( Så tant röd är nog på ingång :(.. va less jag blir ! Hoppas augusti blir vår månad... kramar till alla.. ! 

Svar på tråden Bim Juli 2016