• finder

Bim Juli 2016

Vilken av dessa 3 dagar skulle ni säga va ägglossning?

• finder

Kan säga att jag aldrig fått starkare än kontrollstrecket med testlagrets och ändå fått 2 barn
  • finder

Äl+7 och ömma bröst och bröstvårtor och blötare flytningar. Spännande!

• finder

Äl+10 troligtvis, svagt rosa streck på em urin. Nu hålla tummarna!

Nr 3 här. Har en 5 och en 2åribg sen tidigare

• finder
    Mammaresan skrev 2016-07-13 01:11:37 följande:

Vi har barn i samma ålder då. Har en född september 2011 och en född juli 2014. Är dina födda då också eller vilka år och månad? Kul med barn i samma ålder!

Superspännande med ett svagt rosa streck också! Kan du inte dela en bild på nästa test!

September 11 och nov14.

Försökte få upp en bild. Gjorde ett nytt test imorse med annat märke äl+11 och starkare streck men går inte lägga upp från Tele
  • finder
    Mammaresan skrev 2016-07-13 09:56:04 följande:

Vilket märke av test använder du förresten finder? Försöker hålla mig från att inte testa! Blir så sugen när andra testar och får pluss men jag känner ju inget alls så vet inte om det kan vara en graviditet på riktigt då... Men hoppas gör man ju ändå! 3 dagar kvar tills jag ska testa, ÄL+11 då. Krävs en hel del viljestyrka nu kan jag erkänna, haha.

Idag är det dag 8 sedan ägglossning och det betyder att de flesta ägg (förhoppningsvis ett befruktat här med) har fäst sig i livmodern. Hoppas det är ett befruktat ägg här som fäster sig väl och på lämplig plats. *drömmer*

Använde testlagret först och fick första svaga och i morse icas sticka. Har en kvar och ska försöka hålla mig till fredag för då borde de vara garanterat

Håller tummarna för dig med!
  • finder
    Ullis02 skrev 2016-07-13 13:04:11 följande:

Ni som har plussat, hur många dagar över/under bim var ni när det hände?

Äl+10 ish med båda
  • finder

svindålig bild men eftermiddah äl +11

Bättre bild och morgon äl+12
    syns dock tydligare i verkligheten
    finder skrev 2016-07-13 18:35:03 följande:
    Använde testlagret först och fick första svaga och i morse icas sticka. Har en kvar och ska försöka hålla mig till fredag för då borde de vara garanterat

Håller tummarna för dig med!

• finder

Jag spydde halva graviditeten med första men bara typ 6v med andra. Håller tummarna på som andra här.

Tur man har små bröst, så behöver inte mycket stöd. Så länge inte min yngsta lägger sig på mig och armbågar dom eller liknande så g0r de bra

• finder
    Mammaresan skrev 2016-07-15 07:21:49 följande:

Nä känns dumt att jag ens testade nu, det är inte stor chans att plussa 5 dagar innan BIM. Jag får försöka ha is i magen så gott det går.. Men tror ju inte jag är gravid heller. :( Ändå sitter jag här och febrilt vrider runt gravtestet för att se om det inte finns något extra sträck men jag vet inte ser ni något? Ser nästan ut som det bara är en skugga där ett positivt sträck kan sitta (alltså markeringen) om det inte är en synvilla bara... *suck*

Har redigerat bilder för att skapa kontrast och en av dem är orginalet. Ser något nått annat och är det ens nått? Den översta är den oredigerade.

Kanske inte en syns upplagt här heller. Får lägga fokus på annat idag, ska fixa här hemma och möblera om så det är ju kul. Undrar om det ens syns mer om jag skulle testa imorgon igen? Vågar inte tro något, värre att tro att man är gravid på stickan och få mens sen. Eller att det ser helt blankt ut imorgon... X (

Ser oxå något!
  • finder
    Anonym (Sputnik) skrev 2016-07-15 14:56:31 följande:

Hej! Jag har följt många trådar här på FL men detta är första gången jag faktiskt skriver ett inlägg, haha. Jag är just nu på äl+2 (kanske +1, osäker), BIM 27/7. Detta är vårt första riktiga försök med vårt första barn, sjukt spännande! Det är så många känslor som sprätter upp nu när vi bestämt oss för att försöka på riktigt:D Min mamma hade oerhört lätt för att bli gravid så jag hoppas att även jag ska ha det, även om det är en massa faktorer som spelar in. Nu sitter jag som på nålar å bara väntar på att dagarna ska gå, hur gör ni andra för att hålla tankarna i styr? 

Juste, ska tillägga att vi endast haft sex en enda gång, på dagen för positivt äl-test, dvs förmodligen dagen innan äl (alternativt hade jag äl på kvällen samma dag då min stegring är väldigt kort). Tror ni det finns en chans att det tar sig ändå? 

Vi har legat en gång vid ägglossning vid alla graviditeter
  • finder

Översta är i förrgår och nedersta är från igår 3+9. ör ännu tydligare i verkligheten. så kan nog rätt säkert säga att de gick vägen.
  • finder

[quote=76802702][quote-nick]L 91 skrev 2016-07-16 07:46:43 följande:[/quote-nick][/quote]

Förlåt men ser inget. Men som ovanstående säger så kanske du se irl..

• finder

En tidig praktisk fråga. Vad har ni som har 3barn för bil alt bilstolar. Vi kommer ha 2st bakåtvända och en framåtvänd stol.

• finder
    Mammaresan skrev 2016-07-17 21:06:38 följande:
    Så skönt! Jag kunde inte hålla mig och sprang och gjorde ett för någon timme sedan också, otroligt skönt att få det svart på vitt! Studsar här hemma och vågar tro på att HCG:n ökar nu i alla fall! Hoppas det går fortsatt bra för oss båda! Skrattande

ja men precis, även om man ser strecken så behöver man få se de där ordet bara!
Svar på tråden Bim Juli 2016