• Ullis02

Bim Juli 2016

Hej, hoppas på plus till er alla som vill ha det och ett till mig med?

Hade äl 21 juni, vul och såg ägget som var på väg ut i äggstocken.

Nu är jag bim +8, ingen mens och inget plus..

Mår lite illa på förmiddagarna, har mensvärk och det gör ont i livmodern vid varje steg jag tar.

Hoppas att det blir ett plus snart, testade i morse men näpp????

• Ullis02
    FlikkanM skrev 2016-07-13 13:07:06 följande:

Troligtvis BIM -4 :)

Ooo vad skönt -4, låter som en dröm!
  • Ullis02

Jag hade sparsamma rosa och bruna flytningar runt bim, sen en liten flytning med rött. Sen ingenting. .

Negativt gravtest idag på bim+8. Har haft illamående från och till och ont i livmodern när jag rör mig.

• Ullis02

Jag hade sparsamma rosa och bruna flytningar runt bim, sen en liten flytning med rött. Sen ingenting. .

Negativt gravtest idag på bim+8. Har haft illamående från och till och ont i livmodern när jag rör mig.

• Ullis02

Jag är bim+10 idag, tog ett test och det var negativt. Börjar känna mig riktigt frustrerad, min mens har alltid varit väldigt punktlig. Denna månad fick jag lite rosaröda flytningar och inget mer.

Ska nog ringa gyn idag.

• Ullis02
    Ememem skrev 2016-07-15 07:18:19 följande:

Tråkigt :( hoppas gyn kan hjälpa dig! Vad använder du för test? Annars kan ju tyvärr stressen av att försöka skaffa barn påverka mensen.

Jag använde clearblue idag för att vara på den säkra sidan.

Jag har velat bli gravid länge nu och de enda gångerna min mens inte har kommit på bim +-2 är då jag har varit gravid.

Ringe gyn men dom har stängt på fredagar... Bara att vänta tills på måndag.
  • Ullis02

Nu är jag på bim +11 och har mensvärk, särskilt när jag ligger ner. Testade negativt igår och ska ringa gyn på måndag, jag vet ju att jag hade ägglossning den 21/6 så vad kan det annars vara förutom graviditet? ?

• Ullis02

Jag har haft myom så har ätit Esmya för att krympa myomet. Slutade med tabletterna i början på juni månad, vul den 21/7 myomet hade krympt 50% och vi kunde se ett ägg som var på sin väg ut i äggledaren.

Så jag beräknade då nästa mens borde börja 5/7 +-2 dagar. Den 4-5 och 6/7 fick jag lite rosaröda flytningar, sen har jag bara haft mensvärk och lite lillamående men inget plus.

Jag ringde gyn för en vecka sen och frågade om tabletterna kunde störa menscykeln efter jag slutat ta de och hon sa nej och så påpekade hon att jag kanske var gravid. Sen dess har jag testat varannan dag utan plus...

• Ullis02
    Mammaresan skrev 2016-07-16 11:33:59 följande:

Nu har jag testat och höll mig i 3 timmar utan att dricka mycket vatten. Resultatet blev detta:

Här är även en jämförelse, den nedersta är från idag och den översta är gårdagens test.

Kan inte fatta det. Jag ÄR faktiskt gravid! Hoppas hoppas detta går fortsatt väl nu! <3

Grattis! ???
  • Ullis02

Grattis till er som plussat! Så härligt.

Själv är jag på Bim +14, ingen mens inget plus...

Ringde gyn idag och fick telefontid, hoppas jag kan få komma in idag redan.

• Ullis02
    Minime90 skrev 2016-07-18 23:04:40 följande:

Idag på BIM+21 fick jag mitt otroligt starka PLUS :D :D

Wow! + på bim 21, då finns det hopp för mig på bim 14.

Grattis till plusset :)
  • Ullis02

Idag är det bim 19 för mig, inget plus och jag måste väl inse att mensen har hoppat över en månad och mina symptom är påhittade.

Är så less på kroppen som kan spela en så många spratt..

• Ullis02
    ensamärstark skrev 2016-07-24 11:16:22 följande:

ÄL+10 o fick detta imorse men vet inte om det är spök eller inte !

Vad tror ni?

Ska testa imorgon igen

Jag tycker det ser plussigt ut, grattis!
Svar på tråden Bim Juli 2016