• emeliera

Bim Juli 2016

Hoppar in här jag med :)

Jag och min sambo har försökt ett ganska bra tag och nästan gett upp ^^

Nu är de så har jag är bim+5 idag jag mår illa mina bröst är ömma, jag är yr och ganska trött. Och för att göra allt lite mer frustrerande är jag på Rhodos, tänker ta ett test när jag kommer hem men tror ni förstår min frustration ;)

• emeliera
    Anonym (Pmds) skrev 2016-07-15 16:17:08 följande:

Haha.. samma här. Fast jag är i Turkiet. Fast skönt å slippa mens på semestern.

Haha ja as gött och slippa mensen ???? Dock går ju hjärnan på högvarv ????
  • emeliera
    Anonym (Förvirrad) skrev 2016-07-16 13:05:19 följande:

Vad fint att se alla positiva test i denna tråd, jag blir peppad och glad när jag ser att ni lyckas. Nu håller jag tummarna att det går vägen för er :)

Jag trodde jag hade BIM nånstans mellan 16-20/7 men den 13/7 fick jag en liiiiten blödning som varade en halv dag typ, sedan inget mer sen dess. Tog ett graviditetstest igår och det visade ingenting. Kan jag ha haft mens en halv dag bara?

Tror absolut inte det var en nidblödning för då borde den ha kommit tidigare.

Nån som varit med om samma?

Jag har lite samma nu, har blödning men otroligt lite och se är inte som mens, kan inte riktigt beskriva de. Men har fortfarande en molnande värk i magen verkligen inte mensvärk.... Men men vi får la se ;)
  • emeliera
    Anonym (Förvirrad) skrev 2016-07-16 13:54:30 följande:

Vilken dag är du på?

Jag fick blödningen på dag 23 räknat från senaste mens, så det är nog mest troligt att jag bara har en kort och tidig mens...

Jag är på dag 34 :O
  • emeliera

Som ni kanske har sett har jag fått en blödning, men de är verkligen inte som mens, jag har ganska kraftig mens samt kraftig mensvärk. Men alla symptom finns fortfarande kvar.... Slår knut på min hjärna snart :O

Svar på tråden Bim Juli 2016