finder skrev 2016-07-15 15:46:11 följande:
Vi har legat en gång vid ägglossning vid alla graviditeter
Åh vad skönt att det tagit sig så snabbt för er!
Mammaresan skrev 2016-07-15 15:51:12 följande:
Så spännande för er!
Det brukar bara behövas en gång vid rätt tidpunkt för att pricka egentligen. Handlar också om mycket tur/otur! Det är som en lottodragning. Men om ni hade sex så nära ÄL har ni ju gjort ert! Håller tummarna för er!
emeliera skrev 2016-07-15 15:36:31 följande:
Hoppar in här jag med :)
Jag och min sambo har försökt ett ganska bra tag och nästan gett upp ^^
Nu är de så har jag är bim+5 idag jag mår illa mina bröst är ömma, jag är yr och ganska trött. Och för att göra allt lite mer frustrerande är jag på Rhodos, tänker ta ett test när jag kommer hem men tror ni förstår min frustration ;)
Men åh så spännande! Det finns ju gravtest på Rhodos också, att du kan hålla dig alltså. Haha!
Hoppas ditt mående är av fina skäl.
Tack!:D Jag ska försöka att inte känna efter så mycket men redan nu upplever jag känningar som jag inte haft mellan äl-mens innan vi började försöka......men det är på tok för tdigt att tolka det ännu.
Jeahla skrev 2016-07-15 16:04:20 följande:
Jag är i samma sits som du nästan. Har bim 29/7. Jag har ett barn på 11 år sen tidigare. Väntar oxå otåligt dessa två veckor innan man kan testa sig
Åh så spännande, Håller tummarna att det går vägen! Hur många försök är ni inne på?
Anonym (Pmds) skrev 2016-07-15 16:14:31 följande:
Åtta månader tog det med ettan och tvåan. Men då försökte vi väl inte aktivt varje månad. Nuvarande kille har jag inte känt så länge. Men äh.. när man är till åren kommen (32,38), haha, är de ju inte så mycket att tveka över.
En sladdis vore ju sött.
Haha, kör på! jag lever efter mottot "I slutet ångrar man enbart saker som man INTE gjorde". Åtta månader är ju verkligen inte lång tid i dessa sammanhang, men just nu när jag sitter här å vi har bestämt oss känns det som en hel evighet att bara vänta på bim i 2 veckor.