Bim Juli 2016
Nu börjar den enormt låååååånga väntan till BIM...... Nån mer som har bim typ 20/7?
Nu börjar den enormt låååååånga väntan till BIM...... Nån mer som har bim typ 20/7?
Hej! Jag är på ÄL+7 idag (har fått "bekräftat" både med ÄL-tester och via Fertility Friend) och har BIM på tisdag, den 12:e. Har exakt noll symptom hittils och det enda jag gör är att fortsätta följa min temp (det är dock första månaden jag tempar och jag började strax innan ÄL). Tempen håller sig fortfarande över coverline.
Dock fick jag en liten ÄL-flytning när jag torkade mig imorse? Det var inte jättemycket men genomskinligt, trådigt och ja, det såg helt enkelt ut som äggvita!
Bör tilläggas att jag även hade ÄL-flytningar när jag skulle ha det. Tog ett ÄL-test imorse (och ett gravtest) för att dubbelkolla men båda var tokblanka. Är det någon annan som fått detta mellan ÄL och BIM? Antingen innan mens eller ett plus?
Enligt NC hade jag ägglossning på dag 18, som jag själv trodde. Idag är det ÄL +4 och jag har väldigt mycket molvärk, flytningar och mina bröstvårtor är "hårda" hela tiden och väldigt ömma. Någon här som brukar ha såhär? Jag brukar inte ha några speciella känningar mellan ÄL och mens vanligtvis.
Jag kan få så vissa gånger, behöver tyvärr inte betyda gravid, men ofta betyder det att man iaf haft ägglossning. :) jag hade min ÄL i torsdags eller fredags, haft rätt mkt molvärk efter det, inget i brösten än dock. Inte alltid jag får det heller iofs.
När har du BIM? Jag har kring 25:e.
Eller aha! Det blir B2 för mig då :)
Är på BIM -5 idag, tiden går så sjukt långsamt... Är det någon här som testat så pass tidigt? Och testat pos?
Att jag aldrig lär mig.. testade idag på äl+9-10 .. negativt som jag redan misstänkte.. på tok för tidigt .. men det gjorde ändå lite ont.. det har börjat mola lite i magen nu oxå.. Som strålar ut i ländryggen.. så jag va bara tvungen att testa.. men inget än..o håller fortfarande tummarna! Kände lite på tappen igår och den sitter fortfarande högt upp o kändes hård, men började få den milda mensvärken direkt efter det.. kanske retade något där inne :/
Har svårt att hålla mig nu... Men det finns ett sträck på detta test också (ett annat märke). Detta blev tydligare än det andra tyckte jag och det är ju rosa i verkligheten om än väldigt svagt. Dök upp efter 3 minuter.. Åh, kan det verkligen vara? Sprudlar i hela kroppen och jag hoppas hoppas att det blir två tydliga tydliga sträck imorgon på morgonen!
Nu är jag på bim +11 och har mensvärk, särskilt när jag ligger ner. Testade negativt igår och ska ringa gyn på måndag, jag vet ju att jag hade ägglossning den 21/6 så vad kan det annars vara förutom graviditet? ?
Nu har jag testat och höll mig i 3 timmar utan att dricka mycket vatten. Resultatet blev detta:
Här är även en jämförelse, den nedersta är från idag och den översta är gårdagens test.
Kan inte fatta det. Jag ÄR faktiskt gravid! Hoppas hoppas detta går fortsatt väl nu! <3
Stort grattis! :) Vilken dag är du på +ÄL? Och hur många dagar från BIM?
Min sambo har precis köpt ett test till mig men vet inte om jag vågar ta det idag eller om jag ska vänta till imorgonbitti. Är på ÄL+9 och BIM -4 :)
Kunde inte låta bli att testa idag. Heeeelt blankt :( nu har jag bim på onsdag så det är väl inte kört än. Men med molvärk, kryp i ben och nu dom senaste dagarna har varit otroligt dålig i magen, hård/lös omvartannat. Hade det så sist jag var gravid så trodde faktiskt att det kunde vara nåt. Men men, nu ska jag försöka vänta in mensen innan nytt test.