Bim Juli 2016
Hejsan hoppar in här! Bim 25-27 juli, första försöket nu:) är det någon som har ungefär samtidigt som mig?:)
Hejsan hoppar in här! Bim 25-27 juli, första försöket nu:) är det någon som har ungefär samtidigt som mig?:)
Hej jag har runt den 25 så nu jäklar får vi ligga i haha
Japp har oxå bim 25-27... Haha ja så sängkläderna ryker ;P hahaha
Lägg gärna till mig också, ser att det är många på samma bim datum som mig, gud vad kul:)
Bim 25 juli, 24år b2 f1
Grattis till er som plussat! Vilken dag innan bim plussade ni?
Grattis till ännu ett plus! Så kul att komma in här och se att lyckan har kommit till vissa av er!
Själv överlever jag knappt väntan på bim... jag är en otålig människa som kommer testa på måndag (bim-7) vet inte exakt när jag har äl.. men det är enbart för att jag plussade då med första barnet. Räknar inte med samma tur igen men man kan juh alltid hoppas; ) ska bara överleva helgen hehe
Har bim den 25 de, dryg väntan! Tror jag ska testa imorrn som borde vara äl +10, lite väl tidigt och förväntar mig inte något men har test hemma och inget tålamod haha! Är det någon mer som ska testa imorrn? Vilken dag efter äl vågar ni testa första gången?
Kan tillägga att jag inte har några symptom och jag vet inte ens om jag hade äl. Hade vattnig sekret runt den 8de plus att jag tror att jag kände något mol i magen. Men när jag läser här verkar det som att det ska vara segt så det kanske inte blev någon äl? Vi myste varannan/var tredje dag från förra mensen tills nu så vi lär nog ha fått in någon träff om det skulle vart så iaf.. även om jag helst vill undvika ältester får jag nog göra det nästa månad så jag vet att den är tillbaka sen jag slutade amma, för det var ca två-tre månader sen jag slutade och fick tillbaka mensen.
Jag har också BIM 25:e och ska testa imorn (också). Redan testat idag, helt blankt. haha Tror jag är på ÄL+8 eller 9 idag. :)
Oj! Gick på toa precis och det var ljust rosa på pappret så antar att mensen kom tidigare. Har faktiskt aldrig hänt mig så blev något förvånad. Men nya tag nästa månad! Lycka till alla som har kvar att testa nu i juli <3
Fick ett vääldigt svagt plus igår!! Bim-7. Syns knappt på bild men gick inte att missa i verkligheten det är juh väldigt tidigt också :) men för att vara på säkra sidan ska jag testa mig igen om några dagar:D
Spännande, hoppas det blir starkare! :D vill också se ngt men mina är helt blanka! XD ;D
OMG!!!! Det var ett plus!!! Svagt men det syns tydligt!!!! Helt galet!!! Min känsla var rätt!!! Ska köpa ett ppredictor erly på Apoteket i dag och ta i morgon... Eller hålla mig massor och ta senare.... Är det okej att väcka sambon nu kl.6 på semestern??? JAAAAAAAA!!! Hahaha
Försöker lägga upp bild men det vill inte :(
Här var det också en bebis! Över bim-7, under bim-5!
:D