Bim Juli 2016
Någon får gärna lägga till mig :)
27 år, BIM 25/7, B1, F1
Någon får gärna lägga till mig :)
27 år, BIM 25/7, B1, F1
[quote=76801201][quote-nick]Mammaresan skrev 2016-07-15 15:47:59 följande:[/quote-nick]Har svårt att hålla mig nu... Men det finns ett sträck på detta test också (ett annat märke). Detta blev tydligare än det andra tyckte jag och det är ju rosa i verkligheten om än väldigt svagt. Dök upp efter 3 minuter.. Åh, kan det verkligen vara? Sprudlar i hela kroppen och jag hoppas hoppas att det blir två tydliga tydliga sträck imorgon på morgonen!
[/
Definitivt positivt :) grattis!!
BIM -7 idag. Haft mensvärk fram tills igår men idag känner jag ingenting. Förstår mig inte på denna konstiga kropp. Varför känner man så om det inte beror på varken mens eller graviditet?
Uppsvälld mage (gasig), det kör runt utav bara tusan i magen. Fick en flytning som liknar snor (ursäkta) nyss. Tror inte jag är gravid, känns för overkligt på något vis, men fattar ju att möjligheten ändå finns. Någon som upplevt liknande symtom tidigt i en graviditet?
BIM -1 idag och negativt test :( så nu väntar man bara på mensen så att det kan gå snabbare till nästa försök!
BIM +2 och ingen mens i sikte. Den brukar ju vara som en klocka! Alltid morgonen dag 30! Tog ett gravtest på BIM som var negativt. Gah!
BIM+4 idag och inga menskänningar alls... Den har aldrig varit sen! Negativt test på BIM. När tycker ni jag ska testa igen?
BIM +4 , tog ett test för en stund sedan men negativt enligt mig, sambon tycker han ser något. Bara en extremt svag skugga i min mening. Blir störd på denna knäppa kropp!
Nä hörrni, tog ett test imorse och kunde inte se något på det. Så antar att det bara var ett spökstreck igår. BIM +5 idag och jag tycker att mensen kan komma så att denna extrema smärta i brösten kan försvinna och att man kan försöka på nytt igen. Brukar ha ont i brösten innan mens men hoppades ju på att det var gravsymtom denna gång :/