• Colly

Bim Juli 2016

Hej alla!
    Har suttit och läst här i några dagar nu och inte vetat om jag ska hoppa in?!
    Hade det inte varit för mitt illamående som kommer och går så hade jag nog inte gjort det, men jag känner mig en smula misstänksam. Egentligen vet jag inte om min mens ens är tillb. ännu. Har 5 barn varav äldsta är 8 år nyss fyllda. Yngsta är 8 månader och ammas fortfarande. Började blöda den 1:a juni litegrann och ca två veckor innan var jag såååååå sugen på gubben min,, hahaha. Han liksom hade som ett glödande skimmer runt sig. Ja det måste ha varit nåt av en första ägglossning. För i månader har jag varit totalt off, så himla ointresserad och verkligen jätte tråkig.. Stackars karl! Men vi myste den 14:onde och det är väl sju dagar sedan nu. Skriver man ÄL+7 då?

Grattis till alla ni som har plussat! =)
  • Colly
    ensamärstark skrev 2016-07-21 20:37:00 följande:

Får man hoppa in här? Är på ÄL +7 o väntar (förhoppningsvis inte) mensen om en vecka. 28/7..

Haft typ stickande krampade mensvärk och apömma och svullna bröst i sedan ett par dagar tillbaka. Halsbränna kommer varje dag.. Vågar inte hoppas för mycket då varje månad ser typ olik ut för mig innan mensen kommer. Detta är vårat försök nummer 24, alltså 2 år nu! Har beställt hem testa tidigt test som mäter från 5. Funderar på att testa på måndag ;)

Jag är också på ÄL+7 idag. Vad kul att vi ligger så lika. Men oj vad ni har fått kämpa på länge. Måste va jobbigt. Vi har alltid haft så lätt för att bli gravida. Det har alltid tagit på första försöket. Men nu är det nog eran tur, låter ju lovande om inte annat.. Jag mår lite illa till och från under dagarna men thats it!!
  • Colly

Köpte ett test, CB men det visade negativt. Är ju dock bara 8 dagar sedan vi myste så hoppet finns ju kvar. Har mått så illa så man blir ju lite nyfiken. Idag började det sticka till nertill och sen fick jag en sån där känsla av metall, påminde om när jag blev gravid sist... så eh... ja..

Efter som min mens inte kommit igång riktigt ännu heller, fick bara något ytterst lite som påminde om det sist för jag ammar fortfarande. Men jag antar att äl. är på gång nu igen eftersom jag blödde!

• Colly
    copycat skrev 2016-07-24 06:55:24 följande:

Gravid 1-2 imorse. Alltså bekräftat missfall. Helvete:(

Nej vad ledsamt,, hoppades på att det bara var en blödning och inget annat. Men det verkar inte så.. Skickar en styrkekram!!!
Svar på tråden Bim Juli 2016