Anonym (Mamu) skrev 2016-07-04 09:27:58 följande:
Vilken fin stämning det är i den här gruppen! Hoppas verkligen alla får sina efterlängtade plus snart <3
Ni som testar äl+8/9 ha tålamod, det är vääldigt tidigt ju..allt kan hända :) med första barnet testade jag äl+10, typ 3 på morgonen när vi kom hem från en resa, kunde inte hålla mig haha toknegativa 2 test så jag slängde dem och la mig gråtandes i sängen. Vid lunch nästa dag tog jag upp ett av testen från papperskorgen och vad fanns där om inte ett svaaagt plus. Vågade inte berätta för sambon och inte heller tro på det eftersom det hade gått flera timmar,men samidigt kändes det rätt i magen... höll mig till dagen därpå och fick ett Gravid! Så man vet aldrig <3
Använder någon här naturalcycles? Har börjat med det men förstår nada...har fått en svag temphöjning de senaste dagarna som går upp o ner men ändå högre än normalt, men är rätt säker på att jag inte haft äl :S
Håller med, jag plussade svaaaagt på äl+13 en dag innan BIM, det var först på BIM dagen de va tydligt plus, dock negativt med digitala! Digitala tog flera dagar innan det visade Gravid 1-2! Så man ska inte ge upp
Inte naturalcycles, men fertility friend, har använt det sen mars.
Jag ser rätt tydligt på tempen, tiden efter mens och innan äl ligger min temp runt 36.1-36.3 och efter äl ligger den på 36.4-36.8, rätt häftigt! Man ser mönstret när man tempat ett tag