• happylife

Bim Juli 2016

Hej alla tjejer!

hoppar in här! BIM troligtvis 14 juli. Varit gravid 2 ggr, ett tidigt MF o en avbruten graviditet i v 18 av medicinska skäl. Detta är första försöket efter aborten.
    Tagit 3 försök båda gångerna så hoppas på lika snabbt, eller snabbare
    Nu är denna eviga väntan efter äl....

• happylife
    Anonym (Mamu) skrev 2016-07-04 09:27:58 följande:

Vilken fin stämning det är i den här gruppen! Hoppas verkligen alla får sina efterlängtade plus snart <3

Ni som testar äl+8/9 ha tålamod, det är vääldigt tidigt ju..allt kan hända :) med första barnet testade jag äl+10, typ 3 på morgonen när vi kom hem från en resa, kunde inte hålla mig haha toknegativa 2 test så jag slängde dem och la mig gråtandes i sängen. Vid lunch nästa dag tog jag upp ett av testen från papperskorgen och vad fanns där om inte ett svaaagt plus. Vågade inte berätta för sambon och inte heller tro på det eftersom det hade gått flera timmar,men samidigt kändes det rätt i magen... höll mig till dagen därpå och fick ett Gravid! Så man vet aldrig <3

Använder någon här naturalcycles? Har börjat med det men förstår nada...har fått en svag temphöjning de senaste dagarna som går upp o ner men ändå högre än normalt, men är rätt säker på att jag inte haft äl :S

Håller med, jag plussade svaaaagt på äl+13 en dag innan BIM, det var först på BIM dagen de va tydligt plus, dock negativt med digitala! Digitala tog flera dagar innan det visade Gravid 1-2! Så man ska inte ge upp

Inte naturalcycles, men fertility friend, har använt det sen mars.
    Jag ser rätt tydligt på tempen, tiden efter mens och innan äl ligger min temp runt 36.1-36.3 och efter äl ligger den på 36.4-36.8, rätt häftigt! Man ser mönstret när man tempat ett tag
  • happylife
    josefinenyberg skrev 2016-07-04 09:56:18 följande:

Började blöda nu på dag 26. Faan! Bara andra försöket och endast en äggledare så vet att det kan dröja länge, men man känner ändå sån besvikelse.. :/ nytt bim-datum blev 1/8, men hänger kvar här ett tag till o ser hur det går för er alla <3

Man blir alltid lika besviken <3 du får deppa lite och sen ladda om! Plötsligt händer det!
  • happylife
    DevilsDaughter skrev 2016-07-04 08:31:31 följande:

Negativt test idag också.. ÄL+8 :( Tungt å gå till jobbet idag..

Typ ingen plussar så tidigt!!!
    som jag skrev ovan fick jag vänta långt efter bim till o me för att få Gravid 1-2 på digitalt. Ett svagt plus fick jag på apotekets test dagen innan mens. Innan dess va alla tester blanka! Och jag väntade dessutom tvillingar..
  • happylife
    Anonym (Alexandra) skrev 2016-07-04 10:50:21 följande:
    Hej och välkommen! Jag tror jag känner igen dig från någon tråd om att bli gravid igen efter missfall. Visste dock inte att du förlorar tvillingarna, så fruktansvärt, beklagar verkligen! Jag fick ma i vecka 7 förra året och i december missfall i vecka 13. Inget ma den gången, den levde på ul dagen innan... Skulle haft bf i slutet av juni, så känns lite extra tungt nu. Är på 7:e försöket nu, blev gravid direkt de andra gångerna, så rätt frustrerande! Men ger inte upp, jag ska ha mitt plus!
    Tack ja de kan nog stämma!
    Ja det var/är hemskt. Men inte mycket att göra och jag har börjat må lite bättre igen så det känns skönt. Ah stackare, som att det inte räckte med ett missfall liksom...stackars dig! Vad jobbigt att det dröjer nu då..hoppas du plussar snart! Bättre att de dröjer med plus än att något odugligt fastnar en stund och sen blir missfall <3 vänta på det gyllene ägget istället
  • happylife
    emzerus skrev 2016-07-21 22:48:44 följande:

Äl+10 o fick återigen ett ganska svagt plus, men lite tydligare än igår kväll...dock hamnar bilderna på sniskan här inne (vet inte hur jag ändrar det) så jag tycker själv att det knappt syns. 

Tog ett test från Lloyds också på em o tyckte mig ana nåt inom tiden...men som efter ett par timmar är ett klart rosa streck, Rätt starkt tom. vet att det inte gills efter tiden gått ut men hoppas att det ändå är nåt. 

Jag har en bra känsla denna månad att det faktiskt är vår tur nu. Har försökt med barn nr 1 i snart 2 år o 6 tidiga missfall...så nu är det dags tycker jag :) 

Någon mer som ser?

*tjuvläst tråden* känner igen dig från andra trådar, jag ser ett svagt plus och håller tummarna!!
  • happylife
    emzerus skrev 2016-07-21 23:04:58 följande:

Tack snälla du <3 Håll tummarna allt vad du kan är du gullig :) 

Håller tummarna! Tagit nåt nytt idag? <3
Svar på tråden Bim Juli 2016