Inlägg från: ensamärstark |Visa alla inlägg
  • ensamärstark

Bim Juli 2016

Får man hoppa in här? Är på ÄL +7 o väntar (förhoppningsvis inte) mensen om en vecka. 28/7..

Haft typ stickande krampade mensvärk och apömma och svullna bröst i sedan ett par dagar tillbaka. Halsbränna kommer varje dag.. Vågar inte hoppas för mycket då varje månad ser typ olik ut för mig innan mensen kommer. Detta är vårat försök nummer 24, alltså 2 år nu! Har beställt hem testa tidigt test som mäter från 5. Funderar på att testa på måndag ;)

• ensamärstark
    Colly skrev 2016-07-21 23:25:56 följande:

Jag är också på ÄL+7 idag. Vad kul att vi ligger så lika. Men oj vad ni har fått kämpa på länge. Måste va jobbigt. Vi har alltid haft så lätt för att bli gravida. Det har alltid tagit på första försöket. Men nu är det nog eran tur, låter ju lovande om inte annat.. Jag mår lite illa till och från under dagarna men thats it!!

J amen då är vi lika i tid då. Ja, första barnen tog två år med. MEn känns för bra att vara det att det har tagit sig nu .. Men tappar inte hoppet förens mensen kommer ;)
  • ensamärstark
    Jeahla skrev 2016-07-22 00:40:50 följande:

Jsg har ÄL +8 tror jag, bim 26/7

Då är vi gansk lika med, vad kul. Har du några känningar?
  • ensamärstark
    Anonym (Sol) skrev 2016-07-22 11:17:58 följande:

Snälla, kan någon tyda detta?!

Jag fick min mens men den var mer sparsam. Dock varade den fem dagar som vanligt. Tog ett nytt test i morse (igår slutade mensen) och fixk detta:

Ser inget tyvärr. Men vet av erfarenhet att mensen kan upplevas mer eller mindre sparsam vissa cykler.
  • ensamärstark

ÄL+10 o fick detta imorse men vet inte om det är spök eller inte !

Vad tror ni?

Ska testa imorgon igen

• ensamärstark
    Ullis02 skrev 2016-07-24 11:34:49 följande:

Jag tycker det ser plussigt ut, grattis!

Åh jag vågar inte säga tack förens jag fått bekräftat från andra test med!!
  • ensamärstark

Mitt CB var spök igår.. Testa imorse igen :(

Vad ledsen man blir på att få dessa falska förhoppningar..

Översta är CB från igår. Dom andra två är från idag

• ensamärstark

Mitt test häromdagenvar ett jävla tydligt spök. Fick spotting idag. Som vanligt två dagar innan mensen kommer att komma :(

Svar på tråden Bim Juli 2016