Bim Juli 2016
Hoppar in här, bim 29
Hoppar in här, bim 29
Lägg in mig oxå om nån vill, bim 29/7
32 år b1 F1
Enligt kalendern ska jag ha ägglossning på fre. Har ont i brösten nu så jag tror att jag har det nu. Hade mys med pojkvännen tre-fyra dagar sedan. Han åkte igår och blir bortrest en vecka :p hoppas det tog sig.
Att leva i denna ovisshet är outhärdligt! Hur orkar man vänta i två veckor?
Hej! Jag har följt många trådar här på FL men detta är första gången jag faktiskt skriver ett inlägg, haha. Jag är just nu på äl+2 (kanske +1, osäker), BIM 27/7. Detta är vårt första riktiga försök med vårt första barn, sjukt spännande! Det är så många känslor som sprätter upp nu när vi bestämt oss för att försöka på riktigt:D Min mamma hade oerhört lätt för att bli gravid så jag hoppas att även jag ska ha det, även om det är en massa faktorer som spelar in. Nu sitter jag som på nålar å bara väntar på att dagarna ska gå, hur gör ni andra för att hålla tankarna i styr?
Juste, ska tillägga att vi endast haft sex en enda gång, på dagen för positivt äl-test, dvs förmodligen dagen innan äl (alternativt hade jag äl på kvällen samma dag då min stegring är väldigt kort). Tror ni det finns en chans att det tar sig ändå?
Åtta månader tog det med ettan och tvåan. Men då försökte vi väl inte aktivt varje månad. Nuvarande kille har jag inte känt så länge. Men äh.. när man är till åren kommen (32,38), haha, är de ju inte så mycket att tveka över. En sladdis vore ju sött.
Brösten är tunga och ömma men jag vet att det är egentligen alldeles för tidigt än för att känna tecken.
Får man hoppa in här? Är på ÄL +7 o väntar (förhoppningsvis inte) mensen om en vecka. 28/7..
Haft typ stickande krampade mensvärk och apömma och svullna bröst i sedan ett par dagar tillbaka. Halsbränna kommer varje dag.. Vågar inte hoppas för mycket då varje månad ser typ olik ut för mig innan mensen kommer. Detta är vårat försök nummer 24, alltså 2 år nu! Har beställt hem testa tidigt test som mäter från 5. Funderar på att testa på måndag ;)
[quote=76818536][quote-nick]ensamärstark skrev 2016-07-22 07:39:30 följande:[/quote-nick]Då är vi gansk lika med, vad kul. Har du några känningar?[/
:)
Nä känner mig inte ett dugg gravid :(
Äter lite mer än vanligt kanske och brösten är lite tyngre och ömma men det brukar de vara innan mens. Men snart är den äntligen den långa väntan över och man vet med säkerhet om det tog sig eller inte.
ÄL +10 tror jag. Brösten ömmar jättemycket. Vilket iofs är vanligt innan mens, men hoppas.. Jag väntar och väntar på bim..
Jag har jättetypisk pms besvär nu. Jätteömma bröst, svullen mage, vill gråta. Så jag väntar på eländiga tant röd. Har inga större förhoppningar
Halloj på er! Någon som har BIM på torsdag som jag? :)
Halloj på er! Någon som har BIM på torsdag som jag? :)
Och så kom mensen idag punktligt som vanligt