Bim Juli 2016
Hej hallå! Hängt ständigt i de senaste BIM trådarna men hoppade av BIM Juni efter jag fick min mens och jag har inte varit här inne fram tills idag. Klarar inte av att läsa om alla pluss när jag själv är inne på försök 10 och jag sitter och gråter varje kväll.. Och det var faktiskt skönt att försöka koppla bort och inte läsa om graviditet varje dag och inte känna stressen. Men nu är de BIM tider för mig, var faktiskt i Torsdags mensen skulle kommit. Men idag Lördag kom det lite mens men den försvann lika snabbt. Och i vanliga fall säger de klick och sen kommer massor av blod och värk. Nu kände jag värk i tre sekunder, därefter en mensklump och sen nu inget. Vet att mensenmycket väl kan sätta igång nu när som helst men tankarna börjar ju fara iväg så jag ska dra iväg idag och köpa ett gravtest och får hoppas att inte mensen kommit innan de. Gråtit största delen av dagen sen de lilla blodet kom och de känns som jag måste sitta helt stilla så kanske jag inte "stör" det där inne så det blir ert barn endå, haha.. Men jag lever på förhoppningen om att mensen inte fortsätter och att jag kan hänga mer här på FM framöver :) Lycka till alla så skriver jag när jag fått nya besked... ;)