Bim Juli 2016
Hoppar in här jag också BIM 4 juli .Försök 13 :(
Hoppar in här jag också BIM 4 juli .Försök 13 :(
Bim -1 och jag är gravid!!!!!!!! Tog sig på första försöket. jag kan inte fatta det!! Men är ju så tidigt än så vågar egentligen inte vara allt för glad :)
ÄL+8 idag och tempen dippade imorse. Och nu tycker jag att det bränner i brösten och molvärk i tjejmagen. Men det är väl vara inbillning. Hoppas hoppas så på ett plus på denna månaden :)
Hoppfull: Hur långt efter ÄL brukar du få mens? Hur mycket dippade den? Brukar den dippa så tidigt om man inte är gravid?
hoppfull: ok, men kan inte sådana dippar bero på att man typ sovit varmare el så?
Jag har läst att hcg börjar bildas när ägget befruktas för att varna livmodern att det kommer ett befruktat ägg, men detta hcg som bildas då kan inte mätas i urinen eftersom ägget ännu inte är sammankopplat med mamman. Det hcg som bildas efter att ägget har fäst i livmodern kan mätas i urinen för då kommer det ut i mammans system. Men som sagt, detta är ngt jag läst och jag har ingen aning om det stämmer.
Någon som tar något för att öka chansen att bli gravid? Jag tar multivitamin och q10 sen ett par veckor tillbaka.
Då kom mensen som ett brev på posten :(
Lycka till alla ni andra :))
Fast jag stannar lite till...nytt BIM 31/7 :)
Copycat åhh va roligt!! Grattis!
Jag testade två starka streck idag! Så nu verkar det som att hcgnivån höjts betydligt! Nu känns det bra!
Haha han bara tokskrek:
- ÄLSKLING?!
-....ja?
- VI ÄR GRAVIDA!!!
- jag vet!:)
Haha:)
Kan tillägga kanske att jag aldrig tidigare heller fått ett solklart positivt med ältest :/ hade lovat mig själv att inte använda de mer men ändå sitter jag här nu o försöker tolka dem....
[quote=76810440][quote-nick]Minime90 skrev 2016-07-18 23:06:26 följande:[/quote-nick][/quote]
Stort grattis!! :)
Alltså jag fattar inte... jag får ALDRIG positivt på en ägglossnings sticka fast jag ömmar i äggstockar och har fertila flytningar?
Bara ett svagt svagt sträck.
Jag är på cykeldag 6 idag och har igår kväll klickat hem ägglossningstest till fertilitetsmonitor. Vilken dag i cykeln ska man börja testa? Den borde komma denna vecka. Är det för sent?
Kan man hitta den info någonstans?
Kan man hitta den info någonstans?
Fasen jävla mensskrälle!! Hoppar över i augustitråden :)