• amham

Bim Juli 2016

Hej alla!

Ni verkar ha bra svar här inne. Jag har BIM på fredag och hoppas på det bästa. Men nästan en vecka efter min mens så blödde jag igen. Väldigt mörkt blod första dagen som övergick i färskt rött blod. Andra dagen blev det ljusrosa och på tredje dagen var det mest flytningar. Vad kan detta bero på? Någon som varit med om samma?

• amham

Jag har bim idag och ingen mens, men heller inget plus. Testade negativt idag.

Jag har väldigt ont i magen (det spänner) sedan två dagar tillbaka och rikliga flytningar. Ska jag fortsätta hoppas eller tror ni mensen är på väg? :)

• amham
    Loncelot skrev 2016-07-22 22:18:55 följande:

Hoppet är det sista som överger en, vi håller tummarna!

Tack! ?
  • amham
    Dalkullan92 skrev 2016-07-27 09:55:42 följande:

Bim +3 i dag. Har till och från som svag mensvärk. Inga öma bröst som jag brukar ha innan mens. Känns inte alls som den är på väg. Men har inte fått pluss är heller. Tog ett test igår.

Hur länge efter bim kan man plussa?? Någon som Inte plussa för än flera dagar efter bim??? :(

Jag är på BIM+5 idag och tog ett negativt test igår. Jag vill antingen ha mensen eller ett plus. Superjobbigt att vara "mittimellan" :)
  • amham
    Dalkullan92 skrev 2016-07-27 12:52:29 följande:

Har du några symtom ?? :)

Jag känner mig gravid då jag har molvärk mestadels av dagen och svullen mage. Men det kan ju vara så att man känner efter för mycket också ;)
  • amham
    heavensent skrev 2016-07-27 13:13:53 följande:

Ja jag känner mig också svullen. Men brukar vara svullen innan mens också så jag kan lika gärna blanda ihop symptom med pms eller skengraviditet. :S

Okej, ja man vet inte vad man ska tro. Jag har en son född -14 och i början av den graviditeten kände jag mig svullen och hade ont i magen. Kanske därför man letar och känner efter just dessa symtom... Men hoppet har inte lämnat mig än :)
Svar på tråden Bim Juli 2016