• Xofina

Bim Juli 2016

Hej alla! Grattis till alla er som plussat!

Jag har Bim nu sista juli och testade negativt igår morse, fick ett infall alldeles nyss då brösten varit så ömma, lite molvärk i magen, små finnar i ansiktet och halsbränna.

Lite skakig fortfarande men visst är det två streck?

Ska testa imorgon igen så det inte är falskt alarm..

• Xofina
    L 91 skrev 2016-07-28 22:24:38 följande:

Absolut två streck! Men är det någon färg i strecket?

Hur menar du? Är så ny med testlagrets tester :)
  • Xofina
    heavensent skrev 2016-07-28 22:30:32 följande:

Åh jag ser två streck! Vågar mig på ett grattis!

Jag har bim på fre eller lör och ska försöka mig på ett nytt gravtest då. Jag har ett jättesvagt men positivt test och jag hoppas det stegrar! Känner mig väldigt gravid och som att "jag bara vet". Halsbränna, konstant molvärk i flera dar och ömma bröst, svullen mage och kissar ofta. Har också fått finnar.

Jösses.. jag provar Imorgon bitti igen! :)

Åh jag hållar alla tummar för dig också!
  • Xofina
    L 91 skrev 2016-07-28 22:34:49 följande:

Det ser grått ut..strecket. Eller är det rosa ? Svårt att se från mobilen.. är det färgat så säger jag Stort Grattis!

Rosa skulle jag säga :)
  • Xofina

Chock!

Kunde inte hålla mig så tog ett till nu, bara hålla tummarna att den lilla vill stanna nu bara <3

• Xofina
    L 91 skrev 2016-07-28 22:56:33 följande:

Skulle haft mens ungefär 17 juli. Finns det då någon chans att jag plussar om jag tar ett test imorgon om man kollar på infon på bilden? Senaste testet tog jag i lördags och det var negativt (testa tidigt-test..).

Det skadar inte att prova :)
  • Xofina
    L 91 skrev 2016-07-28 23:09:46 följande:

Åh, vad roligt!

Ja..jag får väl prova igen. Men det känns så omöjligt att det kan vara något. Plussade visseligen på BIM +18 senaste graviditeten men då blev vi flyttade bakåt 18 dagar oxå....

Tack snälla du! Men vi ligger lågt.. fick ett missfall i mars i vecka 11 så bara hoppas att denna lilla vill stanna kvar.

Jag håller tummarna för dig! Om den förra graviditeten var så många dagar efter :)
  • Xofina
    L 91 skrev 2016-07-29 08:17:09 följande:
    Då förstör jag att det känns extra nervöst för er.. vad jobbigt. Men gå inte runt och oroa dej för mycket! Du kan inte göra något åt det uran var glad för ditt fina plus och unna dej något i helgen nu! Kram
    Det har du så rätt i :) Tack snälla!

Kram
  • Xofina
    Ippaas skrev 2016-07-29 17:42:32 följande:

BIM +4 , tog ett test för en stund sedan men negativt enligt mig, sambon tycker han ser något. Bara en extremt svag skugga i min mening. Blir störd på denna knäppa kropp!

Jag ser också en skugga, köp ett digitalt!

Jag tog 2 stickor igår och 2 imorse som var super svaga.. blev knäpp så köpte ett digitalt och visst var det ett plus :) så prova digitalt!
  • Xofina
    Anonym (J) skrev 2016-07-30 16:16:05 följande:

Ni som plussat, är det med morgonkiss? Eller har ni fått positivt med eftermiddagskiss också? (Om man hållt sig ganska många timmar...)

Är så testsugen men vet inte om jag ska vänta till i morgon bitti för ett säkrare resultat... BIM+1

Jag tog ett morgontest dagen innan och det var negativt, på kvällen dagen efter fick jag ett infall och där visade det ett +. 
    Så för mig kom +:et på kvällen Glad
  • Xofina
    AM8 skrev 2016-07-30 16:20:36 följande:

Hej! Hoppas det är okej att jag hoppar in här. Jag skulle fått min mens i torsdags och vågar inte ta ett test. Vet inte riktigt vad jag hoppas på... Har en liten kille på bara sex månader (född i januari 2016) så känns jätteläskigt om vi skulle få så tätt som det ju blir om jag visar mig vara preggers. Vi har ju varit kassa med att skydda oss dock så får ta den smällen i så fall :)

Kan ni peppa mig att våga ta ett test???

Det är ju lite lättare att veta svart på vitt än att gå runt och spekulera Flört
Svar på tråden Bim Juli 2016