• L 91

Bim Juli 2016

Dalkullan92 skrev 2016-07-13 14:06:44 följande:

Nu blir jag förvirrad. Trodde jag haft ägglossning. Så jag testade 10 dagar med clearblue dubbel hormonindikator och fick blinkande gubbe 4 dagar. Sen tog dom slut.

Men tog ett billigt test nu och dom är nästan lika starka båda strecken. I så fall har jag äl sent den här månaden. Jag som trodde jag hade jämt cykel men har väldigt ojämn nu. Är på dag 17 i cykeln nu. Så så fall blir äl dag 18. Blir så förvirrad på den här kroppen :(

Så har jag fått veta mina graviditeter..genom att ägglossningstesten varit positiva. Plussade på BIM+18 förra gången, med ett svagt streck, och ägglossningstesten var superstarka. Så testa ett grav.test!
  • L 91

Hur fort ökar hormonet i kroppen, OM det nu skulle vara något? Två-tre dagar ska man väl vänta innan man testar igen men tänker att om jag tar ett test på morgonen och ett på kvällen, kan det göra mycket skillnad?

• L 91
    Mammaresan skrev 2016-07-15 15:47:59 följande:

Har svårt att hålla mig nu... Men det finns ett sträck på detta test också (ett annat märke). Detta blev tydligare än det andra tyckte jag och det är ju rosa i verkligheten om än väldigt svagt. Dök upp efter 3 minuter.. Åh, kan det verkligen vara? Sprudlar i hela kroppen och jag hoppas hoppas att det blir två tydliga tydliga sträck imorgon på morgonen!

Grattis!
  • L 91
    Mammaresan skrev 2016-07-15 23:21:03 följande:

Riktigt svårt att se på bilden, ser inget i det ljuset och avståndet. Men testa imorgon på morgonen och lägg ut nya bilder då!

Provar med originalbilderna

• L 91

Idag. Med ett annat sorts rest. Vilka test mäter från 10? Jag har alltid plussat sent så jag kanske behöver er ett känsligare test. Tror inte ni ser något..

• L 91
    corran skrev 2016-07-16 07:56:25 följande:

Dom där mäter på 50 tror jag?

Jag rekomenderar predictior early :) plussadr på äl+9 med det. Svagt med klart tydligt. De mäter från 10 eller 12.5

Vart köper man dem? :)
  • L 91
    Ememem skrev 2016-07-16 09:44:27 följande:

Vilken dag är du på? Jag ser tyvärr inget där heller. Kan du inte markera vart du ser teststrecket?

Jag får nog vänta med att lägga upp test tills det är mer synligt -OM det blir det. Usch.. mår så fruktansvärt illa just nu. Det bara måste bli ett positivt test snart för jag mår inte alls som vanligt..

Detta är på olika test, olika dagar. Men det blir väl dåliga bilder när jag laddar upp här. För jag ser på min telefon.....

Svar på tråden Bim Juli 2016