Inlägg från: heavensent |Visa alla inlägg
  • heavensent

Bim Juli 2016

Hej hopp här!

Har påbörjat bebisverkstaden nu. Har BIM 30/7 och har ett barn sedan tidigare (flicka nov -14). Får se hur det går. Tog tre månader att bli gravid sist men inga garantier att det går lika bra denna gång så jag försöker ta det som det kommer.

• heavensent

Nu är jag osäker här! Har BIM 30 juli och är alltså på BIM-3 idag. Fick detta på stickan och inbillar mig att det är ett positivt test. Men väntar ett par dagar innan jag testar igen. Svårt att göra bilden rättvisa

• heavensent

Ser att det är skitsvårt att se. Lägger upp en till.

En liiiiten skugga? :S gah denna väntan!

• heavensent
    DevilsDaughter skrev 2016-07-27 10:27:10 följande:

heavensent: Ser mycket lovande ut! Ser absolut ett streck där!

Åh tycker du!? Vad skönt att jag inte är den enda. Jag hoppas det stämmer. Svårt att glädjas "på riktigt" innan man är säker :) ska avvakta ett par dagar nu ( om inte mensen dyker upp iofs). Mina tecken på graviditet är än så länge kissnödighet och lite molvärk. Har fått gå upp tidigt på morgonen innan min 1,5-åriga dotter vaknat vilket aldrig brukar hända. Åhh hoppas!
  • heavensent
    amham skrev 2016-07-27 13:08:44 följande:

Jag känner mig gravid då jag har molvärk mestadels av dagen och svullen mage. Men det kan ju vara så att man känner efter för mycket också ;)

Ja jag känner mig också svullen. Men brukar vara svullen innan mens också så jag kan lika gärna blanda ihop symptom med pms eller skengraviditet. :S
  • heavensent
    Xofina skrev 2016-07-28 22:19:13 följande:

Hej alla! Grattis till alla er som plussat!

Jag har Bim nu sista juli och testade negativt igår morse, fick ett infall alldeles nyss då brösten varit så ömma, lite molvärk i magen, små finnar i ansiktet och halsbränna.

Lite skakig fortfarande men visst är det två streck?

Ska testa imorgon igen så det inte är falskt alarm..

Åh jag ser två streck! Vågar mig på ett grattis!

Jag har bim på fre eller lör och ska försöka mig på ett nytt gravtest då. Jag har ett jättesvagt men positivt test och jag hoppas det stegrar! Känner mig väldigt gravid och som att "jag bara vet". Halsbränna, konstant molvärk i flera dar och ömma bröst, svullen mage och kissar ofta. Har också fått finnar.
  • heavensent

Hej igen! Nu har jag testat igen efter tre dagars väntan och jorå, jag är gravid så ända in i kaklet! Känns skönt att kroppens alla signaler och min msgkänsla stämmer överens med teststickan.

• heavensent
    Julm skrev 2016-07-30 09:06:49 följande:

Vilka symptom har du haft?

Ömma bröst, ständig molvärk i magen/nedre rygg, fått lite finnar, svullen mage, illamående/halsbränna men framför allt så har jag varit kissnödig ända sedan typ BIM-10. Gått på toa dag som natt.
Svar på tråden Bim Juli 2016