Bim Juli 2016
Då joinar jag också er!
Lägg gärna till mig på listan :)
BIM 16/7 30 år, tredje försöket, tredje barnet.
Då joinar jag också er!
Lägg gärna till mig på listan :)
BIM 16/7 30 år, tredje försöket, tredje barnet.
Jag har haft två menser efter uttag av spiral, börjat litet o några dagar blött lindrigt. Knappt använt tampong bara trosskydd el binda. Mens nr tre kom igår, lindrigt som de senaste gångerna. I morse vaknar jag i ett mer el mindre blodbad, bytt tampong varannan timme o mensvärk! Känns precis som när jag var 16 år... Hoppas att det är ett tecken på att kroppen kommit ikapp efter spiralen o är redo att bli befruktad! ;)
Gud vad svårt det är att inte beställa hem massa tester! De tre senaste månaderna har jag testat med CB dubbel hormon digital o aldrig fått max fertilitet, vilket stressat mig enormt! Så den här månaden skippar jag alla tester.. Men jag har inga som helst känningar av äl nån gång så man känner sig rätt maktlös! Enligt appen var äl igår, hade flytningar ons o torsdag.. Vi sexade mån, tors o igår lördag. BIM 16/7 enligt app, men jag tror det blir senare...
Jag är på ca BIM-6 om appen stämmer... La testerna åt sidan den här månaden då jag bara blir besviken när jag aldrig får fullt utslag! Inga äl känningar så vi chansar på appen o ligger ca tre dagar i veckan.. Har nyss snusat på en 2 veckors bebis o jisses vad ljuvligt! Tänk om det tar sig den här månaden <3
Har använt clearblue dubbel hormonindikator den här månaden och har mindre koll än vanligt på när jag har/hade ägglossning. Har bara fått blinkande gubbe. Kan hända jag missat ökningen och bara får blinkande eller så har jag inte fått ägglossning än. Började testa dag 7 i cykeln och är på dag 16 så har slut på test nu. Så får ta billiga tester och se om jag inte fått ägglossning än eller om jag missat ökningen bara.
Vi har haft sex regelbundet iaf så har nog inte missa den på så vis.
Någon mer som haft de här problemet med clearblue dubbel hormonindikator???? (Känner mig förvirrad)
BIM idag! Jag har haft känningar i magen två dagar, liknar mensvärk men ingen mens än o den brukar komma direkt på morgonen.. Håller tummarna att den håller sig borta så testar jag i morgon! Har ett CB digital som väntar... Hoppashoppas!!
i eftermiddag fick man svart på vitt!
Grattis! Så underbart att se dom där orden :)
Så skönt! Jag kunde inte hålla mig och sprang och gjorde ett för någon timme sedan också, otroligt skönt att få det svart på vitt! Studsar här hemma och vågar tro på att HCG:n ökar nu i alla fall! Hoppas det går fortsatt bra för oss båda!
Ni som har blivit gravida nyss har ni känt molvärken varje dag mer eller mindre eller inte känt något?
Jag går efter symptom och har haft kraftig molvärk i flera dagar men nu det bara drar i magen då och då. Är så rädd att jag kommer inte känna något när jag vet att det finns nåt i mage nu.
Hur snart började du få molvärk efter ÄL ? Var det någon uppehåll i den eller molar det konstant? För mig kommer det i omgångar . Jag är någonstans från Bim -5 till Bim -2 idag enligt olika uträkningar. Jag tippar på Bim -5 dock för tester är så pass svaga än.
Kunde inte hålla mig ändå!!! Hjälp! Första impulsen var att gråta! Mannen är superglad o jag i chock :) Vad har vi gjort liksom?! Men det här är det finaste!
27 år gammal o första barnet :D
Tack <3 åh, den väntan är jobbig! Men hjälper klart om man håller sig sysselsatt med annat! Vi harvarit bortresta mesta tiden efter äl. Det hjälpte faktiskt :) håller tummarna att det även tagit sig för er!!!Ja!!! Trodde den ljög för mig eller ngt! "Det skulle ju stå "inte gravid" ju?!" gick tankarna XD Förutom lite feber o halsont mår jag bra! Ömma svullna bröst som bara blir större o större känns det som och lite molnande värk i mage o rygg då o då. Hur mår du??
OMG!!!! Det var ett plus!!! Svagt men det syns tydligt!!!! Helt galet!!! Min känsla var rätt!!! Ska köpa ett ppredictor erly på Apoteket i dag och ta i morgon... Eller hålla mig massor och ta senare.... Är det okej att väcka sambon nu kl.6 på semestern??? JAAAAAAAA!!! Hahaha
Försöker lägga upp bild men det vill inte :(
Här var det också en bebis! Över bim-7, under bim-5!
:D
Tack söta! Det gjorde jag, jag la asken med bodysarna jag köpt med hans favvo lag mellan oss i sängen och var inte allt för tyst så han vakna till ovh stötte handen mot asken....
Tog ett tag innan allt föll på plats och sen låg vi länge å kramades och skratta å grät. :) det va det finaste sättet han hade vaknat på någonsin :)
D
Efter mitt missfall i november så fick jag inför varje mens en konstig pulserande smärta långt ner på vänster sida som börjar 3 dagar innan mens och försvinner vid mensdag 3. Igår började det kraftigt och jag försökte känna efter varifrån det kommer. Jag kände som en liten knöl långt ner på vänster sida. Undrar ifall dem missat något, börjar bli orolig :/ Dem gjorde en vaginal operation på mig och kunde inte hitta något som dem behöver ta bort. Undra om en titthålsoperation hade kunnat visa annat.
Ni som plussat, är det med morgonkiss? Eller har ni fått positivt med eftermiddagskiss också? (Om man hållt sig ganska många timmar...)
Är så testsugen men vet inte om jag ska vänta till i morgon bitti för ett säkrare resultat... BIM+1