Bim Juli 2016
Vad tror ni om detta? Är det ÄL på g? Tycker dock vänstra är lite tydligare irl, svårt att få på bild..
Vad tror ni om detta? Är det ÄL på g? Tycker dock vänstra är lite tydligare irl, svårt att få på bild..
Fkvi: Det ser ut så! Gör du ett test senare i em så är det antagligen helt positivt!
Ja det ser lovande ut. Skulle dock fortsätt att testa för att se när det blir maximalt positivt och när det vänder också.
ÄLtest nummer två. Blir nog inte tydligare än såhär idag. Ska jag tolka det som ägglossning på g? Vad tror ni? :) är så svårt att få på bild, tycker inte bilden ger rättvisa återigen.. Tydligare vänsterstreck irl.. Men osäker
Ägglossning på G men skulle inte tolka det som att det är positivt riktigt än. :) Men om ni kan så ha sex oavsett tänker jag.
Hur tidigt är det möjligt att få symptom? Är på ÄL+2 eller +3 idag (oklart) :)
Jag plussade på äl+7 sist , då hade jag fått onda svullna bröst dagen innan:) väldigt svagt dock, var nog inget ordentligt plus förän närmare bim:)
Inne på ÄL+3 nu. Har molande värk av och på men säkert bara inbillning :(
ÄL+4 idag.. Tiden går så sakta!
Hur går det för alla? Några plus än? :) (har missat en del inlägg märker jag!)
Jäklar vad jag missat inlägg här! Grattis alla som fått ett plus! :)
Vilket graviditetstest rekommenderar ni? :) Har clearblue och apotekets egna hemma. Vilket borde jag testa med nästa vecka tror ni?
Cb verkar ha mycket problem med spöksteck nu.. :/ men anmars ska ju cb vara bra.
Men jag har fått upp ögonen för predictor early. Väldigt nöjd med de testen!
corran: Kronan verkar bara finnas vid Södertull, på köpis i Valbo och Fjällbacken :/ Ska se om sambon kan köpa då han jobbar i Valbo
Ville ba hoppa in och säga att mina misstankar blev bekräftade idag på bim+2 :)