• Skyrocket

Bim Juli 2016

[quote=76767114][quote-nick]DevilsDaughter skrev 2016-07-04 14:41:16 följande:[/quote-nick][/quote]

Jag ser två streck (drog ner ljusstyrkan på mobilen och då syns det). Ser mycket lovande ut!

(Det verkar som att jag inte ser alla inlägg alltid. Så jag ber om ursäkt om jag missar saker ibland.)

• Skyrocket

Hörni... Jag ska ju ha äl imorgon enligt appen. Idag har jag dock sjukt ont i magen, bak i ländryggen och i huvudet, känner mig oerhört lättirriterad, har svullen mage och mår allmänt konstigt. Har dessutom riktig sega, trådiga/slemmiga flytningar (förlåt för info ;)). Är det här vanligt vi äl? Kan inte minnas att jag mått så någonsin förut annat än dagarna precis innan mens..

• Skyrocket
    corran skrev 2016-07-04 21:25:46 följande:

Tror nog att jag fick ett positivt graviditetstest ikväll. Eller vad tror ni? Är på äl+9 och köpte ett testa tidigt test, kunde inte låta bli.

Är svagt men fullt synligt irl. Men ska ta ett digitalt om ett par dagar få se.

Det "sjukaste" är att vi endast hade sex en gång 5 dagar innan ägglossningrn. Trodde aldrig att det skulle bli något! Men där ser man, inte alltid så viktigt att ha sex precis den minut man har ägglossning :)

Jag ser två streck. Grattis!!
  • Skyrocket
    Mammaresan skrev 2016-07-04 22:18:04 följande:

Det låter som du har peak day idag! En väldigt bra dag att ha sex på. När man få sådant sekret tyder det på att ägglossningen är nära! Om det imorgon känns vattnigt och inte trådaktigt sekretet så har du med största sannolikhet ägglossning den dagen! Man är ju som mest fertil 1-2 dagar innan ägglossning, inte alla som vet.

Så himla typiskt att maken var tvungen att lägga sig tidigt idag då :( men vi har fått till det nästan varje dag sedan mensen slutade och imorgon ska vi ligga -så det så. Tror du att det är kört för att vi missade idag? :(
  • Skyrocket
    Mammaresan skrev 2016-07-05 00:47:06 följande:

Tror jag absolut inte. Hade ni sex igår också så finns det ju spermier kvar!

Ja då. Igår fick vi till det ;) men nu ligger jag ju här vaken och irriterad. Tänk om vi missar den här månaden för att han vill sova. Inte okej, haha!
  • Skyrocket
    ungmamma16 skrev 2016-07-05 06:47:59 följande:

Jag är graviiiid!! Plussade på BIM -3! Var helt neg på BIM -4 :D

Stort grattis!!!
  • Skyrocket

Rätt säker på att vi missat äl den här månaden. Blev inget varken igår eller idag och enligt appen ska äl varit idag (tisdag).. är så besviken. Jaja.. Bara ladda om för bim augusti. :(

• Skyrocket
    copycat skrev 2016-07-06 08:06:52 följande:

Känner mig så ledsen, måste ju vara spök? Har ju inte ökat sen i förrgår och fick inte gravid på digitala. Morgonurin. ÄL+12:( idag kommer väl mensen...jag var så säker?!

Ge inte upp hoppet än! Jag ser ett streck utan att behöva anstränga mig på den där bilden. Det ser inte ut ett spök streck i mina ögon. Försök avvakta några dagar till. Ibland tar det lite tid för HCG att öka.
  • Skyrocket
    DevilsDaughter skrev 2016-07-06 08:35:43 följande:

copycat: Förstår att det är frustrerande, men du kan ju inte få så starka spökstreck på flera test, det vore ju verkligen jättekonstigt. Har du BIM idag?

skyrocket: Även om ni missat de mest fertila dagarna, så har ni kanske fått till det ngn dag innan det? Spermier kan ju överleva flera dagar! Ni kan kanske ha sex idag också? Så tidigt som möjligt.

rödflamma: vad tråkigt! Hoppas det blir plus sen ändå! Har tyvärr ingen erfarenhet av det, men hoppas få erfara det denna gången ;)

Ja då..vi fick till det 4 dagar i rad innan dess men det kännu verkligen som att vi hade behövt få till det igår eller i måndags också.. får se om det blir något ikväll. Är så nere sen ett par dagar tillbaka. Vet inte vad som hänt. Känner mig ledsen och allmänt omotiverad till allt.. brukar inte må såhär kring äl utan snarare vara jätte glad och pigg och pepp. Mycket nu kanske.
Svar på tråden Bim Juli 2016