Bim Juli 2016
Idag. Med ett annat sorts rest. Vilka test mäter från 10? Jag har alltid plussat sent så jag kanske behöver er ett känsligare test. Tror inte ni ser något..
Idag. Med ett annat sorts rest. Vilka test mäter från 10? Jag har alltid plussat sent så jag kanske behöver er ett känsligare test. Tror inte ni ser något..
Jag får nog vänta med att lägga upp test tills det är mer synligt -OM det blir det. Usch.. mår så fruktansvärt illa just nu. Det bara måste bli ett positivt test snart för jag mår inte alls som vanligt..
Detta är på olika test, olika dagar. Men det blir väl dåliga bilder när jag laddar upp här. För jag ser på min telefon.....
Nu har jag testat och höll mig i 3 timmar utan att dricka mycket vatten. Resultatet blev detta:
Här är även en jämförelse, den nedersta är från idag och den översta är gårdagens test.
Kan inte fatta det. Jag ÄR faktiskt gravid! Hoppas hoppas detta går fortsatt väl nu! <3
Kanske inte finns nån aug tråd än? Hittar ingen iallafall :)
Sådär, massor av grav och äl stickor uthämtade! Men, det står inte vilka som är vilka. Köpt från billigatester och det är gröna förpackningar och rosa. Vilka är vilka? :S
Då är jag nog den ända som kan hålla mig varje månad. Jag tänker såhär, känner jag inget konstigt med kroppen så finns det inget helt enkelt
Har tempat mig nu i ca 7 dagar bakåt (som en extra koll) och imorse sjönk den och igår inbillade jag mig att det värkte något i magen på ett konstigt sätt så jag hoppas att jag har ÄL just nu! Efter vad jag har läst så dippar tempen något under ÄL för att sedan peaka. Förra mensen var 2 juli så det är ju i rimlig tid men har aldrig tagit ÄL-tester tidigare. Tycker ni jag bör köpa ett för säkerhets skull? Vill ju hellre "köra på" någon dag extra så man verkligen tajmar men samtidigt skulle det vara bra att se svart på vitt att ÄL faktiskt skett! För en ovan testare: vad rekommendera ni från Apoteket? Har inte tid att beställa hem nämligen...
Tacksam för svar :)
Är lågt blodtryck ett graviditetstecken? Det gör ju att man blir yr och yrsel är ju ett tecken. Var på VC idag i ett annat ärende. Var där för att ta lite prover och då tog de även blodtrycket och det var 105/60. Lågt. Kollade i mina papper om mina två tidigare graviditeter och då hade jag lika lågt.. vet dock inte vad jag har annars.. BIM+2 eller +3 idag. Klickade hem nya test igår (kl halv två) men de kom inte idag som jag hoppades..
Bim imorgon, gjorde dessa häromdagen. ÄL test längst upp bara för att visa vars strecket ska sitta. Någon som ser?
Tror faktiskt jag är gravid.. En vecka kvar till mens men har som början till mensvärk sen tre dagar tillbaka nu och den ökar i styrka. Aldrig haft så ont. Har vanligtvis väldig ont vid mens men det är ju just på BIM dagen och inte en vecka innan mens!! Är så nervös!!!!!!!!! :S
Vad tror ni här? Nedersta stickan idag vid 18. Tydlig ökning från tidigare idag. Värt att göra ett test vid 22-23 eller mer troligt att det positiva kommer imorgon?
Någon med bim runt 9-10 aug som börjat känna några ev. symtom ännu?