• Tiger grr

Bim Juli 2016

haha såklart man ska testa innan! :D

Jag har så många test så tog ett idag på ÄL+7. Ingenting, men hade ju inte räknat med det heller. XD

Ska försöka hålla mig tills på måndag men det blir nog svårt, söndag blir det nog nästa gång.

Kynisen skrev 2016-07-15 22:52:41 följande:

Tack! Jag har med mina tidigare grav bara använt cb efter utebliven mens, men nu när en är testnarkoman vill en ju ha testa tidigt, ska kolla på dom du nämnde, tack! Nu är dag 4 över... I morgon så är det 5 dagar kvar till teststart hahaha jag som inte skulle det denna gång ;) men orka vänta... Nix!

• Tiger grr

Grattis! :D

Mammaresan skrev 2016-07-16 11:33:59 följande:

Nu har jag testat och höll mig i 3 timmar utan att dricka mycket vatten. Resultatet blev detta:

Här är även en jämförelse, den nedersta är från idag och den översta är gårdagens test.

Kan inte fatta det. Jag ÄR faktiskt gravid! Hoppas hoppas detta går fortsatt väl nu! <3

• Tiger grr

MissJL skrev 2016-07-16 12:55:35 följande:

Kunde inte hålla mig!! Tredje försöket o tredje barnet <3 Så obeskrivligt glad!

• Tiger grr

Jag har också BIM 25:e och ska testa imorn (också). Redan testat idag, helt blankt. haha Tror jag är på ÄL+8 eller 9 idag. :)

Julie92 skrev 2016-07-17 10:54:28 följande:

Har bim den 25 de, dryg väntan! Tror jag ska testa imorrn som borde vara äl +10, lite väl tidigt och förväntar mig inte något men har test hemma och inget tålamod haha! Är det någon mer som ska testa imorrn? Vilken dag efter äl vågar ni testa första gången?

• Tiger grr

Det ska väl vara vattnigt först och sen efter ÄL så blir det segt. :)

Julie92 skrev 2016-07-17 11:24:09 följande:

Kan tillägga att jag inte har några symptom och jag vet inte ens om jag hade äl. Hade vattnig sekret runt den 8de plus att jag tror att jag kände något mol i magen. Men när jag läser här verkar det som att det ska vara segt så det kanske inte blev någon äl? Vi myste varannan/var tredje dag från förra mensen tills nu så vi lär nog ha fått in någon träff om det skulle vart så iaf.. även om jag helst vill undvika ältester får jag nog göra det nästa månad så jag vet att den är tillbaka sen jag slutade amma, för det var ca två-tre månader sen jag slutade och fick tillbaka mensen.

• Tiger grr

Jag har massa billiga stickor, typ 30 st. :D de ska vara extra känsliga men inte använt de vid nån tidigare graviditet. Fick ett relativt sent MA nu i mars, på KUB ultraljudet i vecka 13. Hoppas inte få uppleva det igen. :'(

Julie92 skrev 2016-07-17 17:36:12 följande:

Åh vad roligt! Nej vi är juh rätt tidiga haha, hoppas vi får ett varsitt plus imorrn då!:D

Vad kör du för test? Jag har apotekets egna hemma.

• Tiger grr

Näe tjejer. Det blev nog inget för mig denna månad :( brukar plussa tidigt så det är väl bara att vänta in mensen nästa vecka.

• Tiger grr

Tack! Är iofs bara på ÄL+10, men har en lång lutealfas, BIM-7 idag. Vi får väl se då. :)

Skyrocket skrev 2016-07-18 13:35:22 följande:

Förstår att det känns hopplöst men jag testade negativt senast i onsdags förra veckan och plussade svagt igår. Så det finns hopp! Plussade fullt synligt bim -4 med båda tidigare men tydligen lite senare denna gång. :)

• Tiger grr

MissJL skrev 2016-07-18 14:52:39 följande:

Jag plussade i lördags! Jag trodde det var mensvärk men förstår nu att det var molvärk som kom på BIM-2 och fortsätter o gno, är på BIM+2 idag. Molvärk o lite illamående.

• Tiger grr

Jag har haft så olika symptom, ibland känt massa och ibland ingenting och ibland bara nåt enstaka. :) har också BIM runt 25:e, testat men det är helt blankt. Brukar plussa tidigt, ÄL+9, idag är det ÄL+11 så jag är inte så hoppfull längre. Kändes så "bra" första dagarna, molvärk som inte försvann förrän för 3 dgr sedan och nu kommer det och går och har fått lite känningar i ryggen nu också. Näe är inställd på mens, kanske en tidigare än 25:e dessutom. :(

Snäckan26 skrev 2016-07-19 08:11:35 följande:

Jag har bim den 25/26 och brukar bara ha mensvärk ca 1-2 dagar innan men igår fick jag molvärk i magen som håller i sig även idag . Det stramar liksom i ryggen och ljumskarna också ? ! Jag testade imorse och det var blankt , hade inte förväntat mig något annat men jag kunde inte låta bli . Har ni också så såhär så långt innan mens ? När har ni plussat tidigast ?

Stort grattis till alla plus också =)

Svar på tråden Bim Juli 2016