• L 91

Bim Juli 2016

[quote=76810440][quote-nick]Minime90 skrev 2016-07-18 23:06:26 följande:[/quote-nick][/quote]

Grattis! När testade du senast? Jag plussade svagt på BIM+18 med yngsta sonen och nu är jag på BIM+2 tror jag och testade negativt idag.

• L 91

Är lågt blodtryck ett graviditetstecken? Det gör ju att man blir yr och yrsel är ju ett tecken. Var på VC idag i ett annat ärende. Var där för att ta lite prover och då tog de även blodtrycket och det var 105/60. Lågt. Kollade i mina papper om mina två tidigare graviditeter och då hade jag lika lågt.. vet dock inte vad jag har annars.. BIM+2 eller +3 idag. Klickade hem nya test igår (kl halv två) men de kom inte idag som jag hoppades..

• L 91
    copycat skrev 2016-07-21 09:03:51 följande:

Och här kom en blödning i vecka 5+5....antar att det är missfall:( aldrig haft det innan men det känns ju så. Inga klumpar men färskt mörkrött blod. Började 11.30 igår, är väl inte speciellt riklig, har bara trosskydd som jag bytt tre gånger (2 igår och 1 nu på morgonen). Sitter på Rhodos så kan inte åka in och kolla heller....fy:( nån med erfarenhet?

Kram till dej! Hoppas det inte är någon fara!
  • L 91
    Anonym (Sol) skrev 2016-07-22 11:17:58 följande:

Snälla, kan någon tyda detta?!

Jag fick min mens men den var mer sparsam. Dock varade den fem dagar som vanligt. Tog ett nytt test i morse (igår slutade mensen) och fixk detta:

Tycker mej se något..?
  • L 91

BIM+11 idag..typ. Beställde massa äl-test igår för att få koll på min kropp.. kommer de imorgon så ska jag ta ett sånt så får vi se. De har visat på graviditet förut för mej.. Negativt gravtest i lördags. Dessutom ett testa tidigt-test. Så det är ju omöjligt att det är något. Plussade på BIM+18 förra gången men på RUL så blev jag tillbakaflyttad 18 dagar oxå så det känns inte som det kan vara något. Var intr direkt nyss som vi hade sex heller så rätt dåliga chanser till att det är något.

• L 91

Hur starka ska äl-test vara för att kunna visa på en graviditet? Upptäckte min senaste graviditet med att äl-testen var superstarka. Är nu på ca BIM+12..

• L 91

Översta är samma som jag visade förut och understar från ikväll

Betyder inget va?

• L 91
    prinsessan15 skrev 2016-07-28 19:17:47 följande:

Kanske mer sannolikt att du hoppade över en mens och är på gång att få äl nu? Har du testat med gravtest?

Sant.. tänkte inte ens så långt.. är lixom kvar på förra perioden i huvudet..haha.. testat flera gånger och negativt senast i lördags. Men då kanske det är ägglossning helt enkelt..snart.
  • L 91
    Xofina skrev 2016-07-28 22:19:13 följande:

Hej alla! Grattis till alla er som plussat!

Jag har Bim nu sista juli och testade negativt igår morse, fick ett infall alldeles nyss då brösten varit så ömma, lite molvärk i magen, små finnar i ansiktet och halsbränna.

Lite skakig fortfarande men visst är det två streck?

Ska testa imorgon igen så det inte är falskt alarm..

Absolut två streck! Men är det någon färg i strecket?
  • L 91
    Xofina skrev 2016-07-28 22:30:00 följande:

Hur menar du? Är så ny med testlagrets tester :)

Det ser grått ut..strecket. Eller är det rosa ? Svårt att se från mobilen.. är det färgat så säger jag Stort Grattis!
  • L 91
    Xofina skrev 2016-07-28 22:38:35 följande:

Rosa skulle jag säga :)

Då så!! Grattis!!
  • L 91

Skulle haft mens ungefär 17 juli. Finns det då någon chans att jag plussar om jag tar ett test imorgon om man kollar på infon på bilden? Senaste testet tog jag i lördags och det var negativt (testa tidigt-test..).

• L 91
    Xofina skrev 2016-07-28 22:58:29 följande:

Oj bilden kom inte med!

Åh, vad roligt!

Ja..jag får väl prova igen. Men det känns så omöjligt att det kan vara något. Plussade visseligen på BIM +18 senaste graviditeten men då blev vi flyttade bakåt 18 dagar oxå....
  • L 91
    Xofina skrev 2016-07-28 23:28:15 följande:

Tack snälla du! Men vi ligger lågt.. fick ett missfall i mars i vecka 11 så bara hoppas att denna lilla vill stanna kvar.

Jag håller tummarna för dig! Om den förra graviditeten var så många dagar efter :)

Då förstör jag att det känns extra nervöst för er.. vad jobbigt. Men gå inte runt och oroa dej för mycket! Du kan inte göra något åt det uran var glad för ditt fina plus och unna dej något i helgen nu! Kram
  • L 91

Dagens äl-test. Det är ju inte positivt än men ganska starkt ändå. Kan de se ut såhär även om inget är på g att hända som ägglossning, mens eller graviditet? Graviditetstestet från idag är oxå negativt, så ni får jag väl utgå ifrån att det inte är någon graviditet iaf. BIM+12.

• L 91
    DevilsDaughter skrev 2016-07-29 18:08:46 följande:

ippaas: Tycker också det är en skugga där!

L91: Då är det nog ÄL på g, om mensen bara hoppade över så brde det ju vara snart du ska ha ÄL. Det va ingen skugga el så på gravtestet heller? Har du testat med ÄLtest hela vägen från bim och fram till nu? Fick du positivt på ÄLtest på förra cykeln, alltså innan senaste BIM? Tänkte annars om din ägglossning inträffade mycket senare än du trodde? Haft sex regelbundet även efter när din förra ägglossning borde ha varit?

Bara provat ett par dagar med äl-test. Försöker inte att bli gravida (men nu börjar suget komma ordentligt på att få en trea!) så jag har inte testat något det senaste..

Det andra testet är samma som jag la upp förut, taget vid 16

Graviditetstestet är helt blankt om man inte tar kort och redigerar men testet är ett Testa tidigt-test så det är inte så troligt att det skulle vara något. Hade oskyddat några gånger i början av juli men sen med skydd resten av månaden (eftersom vi inte aktivt försöker som sagt).

Jag får väl fortsätta testa med äl-test så får vi se vad som händer.
  • L 91
    DevilsDaughter skrev 2016-07-29 22:24:02 följande:

L91: Ja, det är nog bara att fortsätta ÄLtesta och se vart det leder. Ser ju dock att det iaf är ngt hormon i din kropp som stiger. Om du helt vill utesluta graviditet så hade jag testat med ett predictor early- test. Det är väldigt tydligt och ett av de test som visar lägst nivå av hcg. RFSU:s testa tidigt mäter tex 20... och de vanliga 25... och predictor early 10, och det blir ett så tydligt och bra streck med dem. Får du blankt på ett sådant så är det med alla säkerhet ÄL på G!

Detta testet är ett Testa tidigt-test från Graviditetskollen.. tror det mäter från 12.5 om jag inte drömt det..? Så då får vi väl utgå ifrån att det är ägglossning snart då!
  • L 91

Hur tolkar ni detta äl-testet? Kanske fel tråd..men jag har ju trott att jag varit gravid, BIM+13 idag, men övergått till att tro att jag har ägglossning snart istället pga äl-testens styrka. Därför frågar jag er kloka :)

• L 91

Orkar någon titta på detta? Äl-test. Samma test på båda bilderna..

Alltså, fortfarande ingen mens eller plus.

Svar på tråden Bim Juli 2016