• Tiger grr

Bim Juli 2016

Spännande, hoppas det blir starkare! :D vill också se ngt men mina är helt blanka! XD ;D

Julie92 skrev 2016-07-19 10:40:59 följande:

Fick ett vääldigt svagt plus igår!! Bim-7. Syns knappt på bild men gick inte att missa i verkligheten det är juh väldigt tidigt också :) men för att vara på säkra sidan ska jag testa mig igen om några dagar:D

• Tiger grr

Fick lite rosa i trosorna idag och rätt mkt mensvärk, som jag normalt inte brukar ha. Hoppas inte det blir en sån där månad då mensen hoppar och man får vänta extra länge på nästa tillfälle. Min cykel brukar oftast vara kring 40 dgr. Bara det är en evighet när man ska baka, annars är det ju skönt att slippa blöda så ofta. :D

BIM-6 idag.

• Tiger grr

Svårt att se, prickarna stör lite för mig. Men att du ser är ju det viktiga och så hoppas jag det blir starkare. :) tack för dina tummar! :))

Julie92 skrev 2016-07-19 13:05:06 följande:

Ja man anstränger juh ögonen så det tillslut gör ont haha! Men har fått brekräftat från flera som såg som tur va, så jag inte inbillade mig! Ser du mitt streck? Håller tummarna att plusset kommer snart för dig:D

• Tiger grr

Grattis! :D

Anonym (Pmds) skrev 2016-07-19 14:56:19 följande:

Hoppsan Kerstin! Imponerad över att den gamla kroppen still is working.

Så för mig var det ett solklart fall att frånvaro av pmds var resultatet av en graviditet. Ganska coolt ändå hur det funkar. Många säger att man känner när det är på riktigt och så kändes det för mig också. Har varit skengravid många gånger, men den här gången kändes det ändå annorlunda. Kände ganska tidigt att nu händer det nått utöver de vanliga.

Spännande att se nu om det går all the way. Mååååånga år sen jag var gravid sist. Trodde aldrig jag skulle skaffa fler barn efter 30. Hoho. Idag är jag 32.

• Tiger grr

Visa bild ändå! :D och grattis!

Kynisen skrev 2016-07-19 16:34:25 följande:

Meeeeen hur kan jag va så klantig att glömma bort att kolla testet inom rätta tiden???? Suck!!!! Så nu vet jag ju inte om det svaga men tydliga rosa strecket är ett "gravid streck" eller inte.... Ghaaa!!!! Nu vet jag inte om jag ska testa i morgon eller vänta till torsdag.... Suck suck!!!

• Tiger grr

Känner med dig. :( hade en liknande period (15 aktiva månader och 6 missfall i rad) innan vi fick till min yngsta för 2 år sen. Passerat BIM?

Guffy78 skrev 2016-07-19 17:45:41 följande:

Tack för stöd . Jag är mest orolig eftersom symptom är helt borta nu . Jag har visst sprungit på toa rätt mycket och urinen blev utspädd men ändå jag känner inte mig gravid längre då jag hade hemsk molvärk t.o.m. Igår och idag är det nästan inget. Dessutom testet tog på sig sån himla tid att reagera. Igår kom det streck direkt. Och även om testerna här ser ut lika så CB är kraftigt mindre streck än förrigår.det borde öka på 2 dagar. Här ser man test med datum de är tagna. Senaste idag 19 juli.

• Tiger grr

Ah men då finns det kanske en chans att styrkan på strecket kan öka. :)

Har du gjort ngn utredning? Testat ngn medicin?

Jag gjorde ju en pga sekundär barnlöshet( hade redan två barn). De hittade inga fel på mig och yngsta va en spontan graviditet precis som de andra. Sjukt nojjig bara under hela den grav. Råkade även ut för ett MA nu i mars, på KUBultraljudet. :( den dog i vecka 13. :((( fanns ingen förklaring där heller. Sett den flera ggr innan kub. Näe. Hoppas det är vår tur snart igen! :)

Guffy78 skrev 2016-07-19 20:00:59 följande:

Nej inte än . Gamla Bim är imorgon och enligt nya så är jag på Äl +10 idag . NC flyttade min äl framåt så där jag är på ÄL +5 idag vilket är inte möjligt för då plussade jag på ÄL+3 :) jag utgår ifrån att jag är nånstans mellan Bim-4 till Bim-1.

Som dig hade 6 MF på raken först och 3 senaste månader 3 på raken:(

• Tiger grr

Om strecket hade rätt färg så spelar det ingen roll att det passerat tiden. Jag har aldrig fått ett falskt positivt test. Är det beg så är det blank även efter flera timmar/dgr. :D jag säger grattis! :D

Kynisen skrev 2016-07-19 19:26:41 följande:

:) är inte hemma nu så kan inte fota... Men törs inte tro att det är plus fören jag ser det inom rätt minutrar... Men hoppas hoppad!! :)

• Tiger grr
    Kynisen skrev 2016-07-20 06:05:00 följande:

Du hade rätt!!!

Så kul! Grattis igen! :D
    Julie92 skrev 2016-07-20 07:06:25 följande:

Här var det också en bebis! Över bim-7, under bim-5!

:D

. Grattis! :D
  • Tiger grr

Det va ju en bra ökning! :)

Guffy78 skrev 2016-07-20 13:20:37 följande:

Konstigt idag är plusset starkare än igår men fortfarande lika som förrigår. Kan det vara så? Svag-starkare-svag-starkare? Molvärken finns fortfarande då och då men kommer korta stunder. Tempen åker ytterligare 0.1 upp Än hoppet är inte ute:)

Ser att det är flera som har plusssat, grattis till er alla. Riktigt glad för er skull. Man blir varm i hjärtat när man se så mycket lycka i den tråden. Hoppas plusregnet fortsätter!

• Tiger grr

Kul med så många plus i tråden! :D

Själv fick jag en lätt blödning igår så jag tror mensen kommer dra igång nån dag tidigare eller så väljer den en långkörare och ska bråka med mig. *suck*

• Tiger grr

Jag också, fick min i lördags.

Loncelot skrev 2016-07-25 10:29:36 följande:

Ja hoppar över till Augusti tråden då mensen kom igår.

Svar på tråden Bim Juli 2016