nedräkning till bf
Tack för omtanken! Har traskat runt lite på stan idag, bland annat köpt det vin jag och mannen ska fira med efter bebis är född, för att ha nåt gott att se fram emot ;) har också varit sugen på Serrano skinka, så det och lite goda ostar blir det också att köpa hem. Det gick ok med lederna iallafall, får vagga fram och tillbaka för att inte belasta dom för mycket.. Ser nog roligt ut :P
Ja, de backade oss en hel vecka, från 12/7 till 19/7. Ska bli intressant att se vilket datum som stämmer bäst! :) vilket tror du på mest för egen del?
Åh, huva, låter så brutalt! Är väldigt svårt att föreställa sig hur ont detta kommer göra, men det är nog lika bra det :P ja, belöningen är ju oslagbar :)
Jo, det kan hända tyvärr, jag hoppas inte vi har den oturen :/ hörde det, åt det kostar, men det är det värt alla gånger! Hur gjorde ni med mat till honom?
Ja intressant att se sen! Jag tror nog UL-datumet stämmer bäst, gjorde några neg. grav. test först, var inte fören en vecka efter beräknad mens som det blev positivt. Så var helt inställd på ul att bli flyttad :)
Oj, inte meningen att låta brutal! Vill inte skrämma upp, bara dela med mig. Men kanske blev för mycket info, sorry för det så fall!
Vi hade med lite nyponsoppa och chokladbitar på förlossningen, sen får han ju mackor där. sen på BB så åkte han iväg och handlade mat när han ville äta eller gick till "kiosken" som finns på sjukhuset. :)