Inlägg från: bebisdags |Visa alla inlägg
  • bebisdags

BF mars 2017

Hej jag hoppar in här skulle haft mens idag men plussade i torsdags (dock svagt men enligt många på forum ett plus). Laddade ned gravid appen och BF ca 2/3 -17. Sambons och mitt första barn och vi har försökt i ca 3-4 månader så hoppas allt går vägen:D

• bebisdags
    trixy skrev 2016-06-25 21:31:35 följande:
    Grattis!! :)
    Tack så mycket!:) Känns fortfarande så overkligt, hade i huvudet att det minst skulle ta 9 månader innan vi lyckas men en helt underbar födelsedags present blev det :D
  • bebisdags

Nu gjorde jag ett till test 4 dagar senare och BIM +1 och nu är plusset mycket svagare.. Så gissar på tidigt MF... Men ska ringa barnmorskan imorgon så håller alla mina tummar på att de är något fel på testet (även om det inte är troligt) samt att jag inte får en blödning nu..

• bebisdags
    trixy skrev 2016-06-26 09:55:14 följande:
    Jag håller tummarna! Var det samma märke på testet? Och morgonurin båda gångerna?
    Jag med vill verkligen inte tappa hoppet men känns som att de troligast är tidigt MF.. Ja samma märke och morgonurin dock så var jag super kissnödig på natten runt 02-03 sedan gjorde jag testet ca 07.30, men borde inte spela någon roll tycker jag!
  • bebisdags
    RapidAngel skrev 2016-06-26 10:10:18 följande:

Har du fler test du kan ta? Kan ju vara ett "måndagsexemplar"! Hur är symptomen?

Ja det har jag, tänkte testa imorgon igen!:)

Njaae inte mer än att jag är slut/ trött men har svårt att sova och mår lite illa innan mat. Har inte fått nån blödning eller ont i magen så hoppas!
  • bebisdags
    trixy skrev 2016-06-26 10:10:53 följande:

Hoppas hoppas!

Det kan ju vara för att du kissade, drack du något också så ännu mer troligt.. Håller!

Ja jag hoppas det, tack så mycket!!:)
    Tjillevippens skrev 2016-06-26 10:34:08 följande:

Jag hoppas att kissen mitt i natten var det som gjorde att testet var svagare idag! 

Tack det hoppas jag med! <3
    Fkvi skrev 2016-06-26 10:44:01 följande:

Mest troligt! Var inte orolig :) det kommer gå bra

Håller mina tummar, tack känner mig lite lugnare nu när de fortfarande finns hopp kvar!:)
Svar på tråden BF mars 2017