BF mars 2017
Hej alla tjejer!:)
Det är för mig jätteroligt men konstigt att skriva i en "Gravid-tråd" igen! Är 34, bor i centrala Stockholm och detta är min andra graviditet med första barnet. Min första slutade i MA efter ca 12 månaders försök (förkrossande) och jag blev skrapad i den första april. Tyvärr var det inte ett aprilskämt.
Förra gången plussade jag svagt på BIM +2. Det slutade i MA och jag blev skrapad i vecka 10. Jag vågar fortfarande inte tro att det "tog" sig denna månaden. Jag testade på BIM -1 bara för att "bekräfta" att det inte tog sig denna gång heller, men, det var en klar och tydlig röd skugga på testet. Min temperatur (jag kör NC) har bara gått uppåt och mensen lyser med sin frånvaro. Idag är det BIM +1 men jag ska vänta tills imorgon eller söndag och ta ett digitalt CB test. För att få det svart på vitt liksom.
Fan va nojig man är :) Jag kommer nog inte att lita på detta innan jag är förbi vecka 10 och allt ser bra ut.
Det är HELT otroligt att vara på "denna sida" igen! Det känns som att jag kan andas. 16:e gången gillt - eller hur säger man? :)