BF mars 2017
Hej!
Har BIM idag, testade svagt igår - starkare imorse :)
BF enligt uträknare på hemsidor blir 6/3-7/3. Däremot så gick jag över 2 veckor med sonen, så lär väl bli liknande denna! ????
Hej!
Har BIM idag, testade svagt igår - starkare imorse :)
BF enligt uträknare på hemsidor blir 6/3-7/3. Däremot så gick jag över 2 veckor med sonen, så lär väl bli liknande denna! ????
Skapar en tråd för oss som precis plussat och har BF i mars 2017.
Jag plussade igår efter 7 månaders försök och bebis beräknas enligt app att anlända 2/3-2017. Det är vårt första barn. Vi var gravida i höstas men drabbades av MA i vecka 13. Denna gång hoppas jag att allt går vägen.
Är 31 år och bor i Kungsbacka.
Hej! Jag plussade nyss med CB digital 1-2 v gravid visade den!!!
Andra försöket på första barnet och enligt en app så har jag BF 4/3
Känns så overkligt och både jag och sambon grinade....
Hej alla tjejer!:)
Det är för mig jätteroligt men konstigt att skriva i en "Gravid-tråd" igen! Är 34, bor i centrala Stockholm och detta är min andra graviditet med första barnet. Min första slutade i MA efter ca 12 månaders försök (förkrossande) och jag blev skrapad i den första april. Tyvärr var det inte ett aprilskämt.
Jag kommer inte heller våga tro att detta går vägen förrän jag är förbi v 13 då vårt MA upptäcktes. Men denna gång tänker jag inte oroa mig utan bara flyta med. Tur man har massa att se fram emot i sommar på semestern så man får dagarna att gå.
Hej! Grattis till alla som har plussat! Det ska bli så roligt att få hänga med er hela vägen (förhoppningsvis) och följas åt!
Nu är vi alla i ett sådant väldigt tidigt stadie, men jag tycker det är så roligt att analysera. Eftersom vi har försökt så himla länge så har jag haft ALLA symptom som går att ha, både innan mens och innan BIM.
Så nu vill jag gärna veta:
1) vad var dina symptom innan BIM?
2) vad har du för symptom nu efter plusset?
Å jag tyckte det var sååååå svårt igår att "låtsas" dricka! Men det gick nog bra och tror ingen märkte nåt, drack vatten ur ölburkar och alkoholfritt vin som jag fyllt över i en annan flaska, när det bjöds så tog sambon och drack ur hälften ur glaset i alla fall idag skall vi på fest igen men jag skall då köra istället så då slipper jag smussla! Hur gjorde ni igår? Eller andra gånger ni behövt låtsas?