BF mars 2017
Jag och min sambo siktar på bf i mars ;) ska ta gravtest när mensen egentligen ska komma (om ca 1 vecka) så ser vi!
Jag och min sambo siktar på bf i mars ;) ska ta gravtest när mensen egentligen ska komma (om ca 1 vecka) så ser vi!
Grattis förresten alla som plussat! :)
Håller tummarna! :)
Jag hoppas att kissen mitt i natten var det som gjorde att testet var svagare idag!
Hej! Jag är lite fundersam över en grej. Några av er skriver att ni haft MF eller MA. Jag har förstått att MF är missfall men vad betyder MA och vad innebär det?
/En orolig tjej som är gravid för första gången
Okej, men hur märker man det då?
Vad tror ni? ACO gravid eller vanliga folsyra-tabletter?
Åh, förstår. Vad jobbigt! Det lutar åt ACO gravid här då jag har historik med dåliga järnvärden. Hoppas de går ner!
Så skönt! :)
Nu blir det hejdå Ipren för mig. Har reagerat negativt på alvedon så har inte vågat ta det på flera år.
Uh, det blev bakvänt typ. Började kräkas, smärtor högre feber. Sådär halvsugen på att testa!
Här ändrades det glada till det ledsna. Magsmärtor från ingenstans och blod. Så antar att det är missfall igen:( usch! Blir så ledsen!
Tog det sist testet jag hade hemma imorse, CB Digital. Fick Gravid 2-3 veckor :) idag är jag ÄL+15 så resultatet känns så bra! Nu är det färdigtestat här hemma!