Inlägg från: Baljan |Visa alla inlägg
  • Baljan

BF mars 2017

Hej!
    Jag hoppar också in här. Plussade imorse (BIM+1) :)

Hade MF i Januari och förra månaden (Maj). Tänkte inte att det skulle ta sig så fort igen o hade noll koll på min ÄL ;) men det gick ju ändå haha..

Hoppas på att få behålla fröet denna gången, men det känns väldigt annorlunda denna gången. De två första MF så hade jag konstant molvärk i livmodern o huvudvärk/yrsel bara några dagar efter befruktning. Nu känner jag ingenting mer än lite ömma bröst, så trodde inte ens att jag var gravid.

Kanske man kan få en liten bebis denna gången ^^ då jag inte hade nån aning om att jag va gravid så drack jag både i fredags och igår, men det borde väl inte göra så mycket nu så här tidigt i graviditeten? Huvudsaken är väl att jag från och med nu inte dricker någon alkohol.

• Baljan

Har gjort en hemlig Facebook grupp för er som vill diskutera, dela tankar o funderingar "BF Mars 2017". Skriv ett meddelande till mig här på familjeliv, med namn och hur er profilbild på fb ser ut. Så lägger jag till er :)

• Baljan
    Tjillevippens skrev 2016-06-27 09:03:35 följande:
    Spännande! :) Är det helt säkert att ingen ser att man är medlem i den gruppen? Vill inte riskera att "outa" graviditeten för tidigt...
    Den är helt och hållet hemlig, ingen annan än de jag lägger till ser gruppen :)
  • Baljan
    Saran9 skrev 2016-06-27 12:39:16 följande:

Kul att ha fler att prata med! De är min första graviditet så allt är jättenytt!

Kul! Grattis! Samma här. Om du vill gå med i den hemliga gruppen på Facebook, för oss som har BF i Mars 2017, så skicka ett meddelande med namn och hur din profilbild ser ut här på FL, så lägger jag till dig :)
  • Baljan
    trixy skrev 2016-06-27 18:00:03 följande:

Grattis alla plussare! :)
    Såg att jag missat några som skrivit i tråden, blir enklare med Facebook sen!

Verkar som att det är många med bf 2/3?! Ingen som börjar matcha mig med 6/3?

Trixy.. Kan inte skicka meddelande till dig av nån konstig anledning och hittar inte dig på fb. Kan du göra dig "synlig" så man kan söka på dig. Vill inte uppge mitt namn här helst ;)
  • Baljan
    trixy skrev 2016-06-27 21:26:10 följande:
    Säg till om du inte ser mig :)
    Har du en hund som profilbild? :)
  • Baljan
    trixy skrev 2016-06-27 21:26:10 följande:
    Säg till om du inte ser mig :)
    Nej nu hittade jag dig :D
  • Baljan

Ni som vill gå med i FB gruppen skicka PM till mig här på familjeliv med namn och hur er profilbild ser ut på fb (se också till att ni går att söka på). Så lägger jag till er som vän och därefter bjuder jag in er i gruppen :)

Grattis till alla nya som plussat! <3

• Baljan
    Annapanna765 skrev 2016-06-28 18:33:36 följande:
    Tack! :) jag har skrivit PM till dig idag
    Jag har svarat dig :)
  • Baljan
    Swejonis skrev 2016-06-29 19:15:35 följande:

Hej alla. Stort grattis till plusset, själv plussade jag iförrgår, enligt app så är BF den 11 mars. Skulle gärna vilja va med i fb gruppen:)

Skicka PM till mig här på FL, med Facebooknamn och kort om hur din profilbild ser ut så lägger jag till dig som vän och bjuder sedan in dig i gruppen :)
Svar på tråden BF mars 2017