BF mars 2017
Här är en till som nyss plussat. Andra barnet och vi var inte alls beredda på detta plusset då första barnet lät vänta på sig.
Här är en till som nyss plussat. Andra barnet och vi var inte alls beredda på detta plusset då första barnet lät vänta på sig.
Hej!
Jag plussade i förrgår svagt svagt på bim -5 (!) men idag var det lite starkare, har vart nästan helt säker i en vecka nu få jag känner min kropp bra efter 4 grav.
Enligt mens är bf 18 mars!
Jag är 35 år och har 5 barn.
Ska få ett tidigt ul då mina sista två är tvillingar. Så nu ska jag vänta tålmodigt i ca 2 veckor... Jag som e såååå bra på det här med att vänta!
[quote=76788292][quote-nick]Liv82 skrev 2016-07-11 09:26:44 följande:[/quote-nick]Facebookgruppen är väldigt aktiv (och hemlig) så ett tips till alla är att gå med där istället.[/
Går gärna med i fb-gruppen men har inte blivit insläppt. Är det någon mer man kan skriva till för att bli insläppt? :)
Ja, det är större risk för flerbörd nu iom det och min ålder.
Det låter både jobbigt och spännande på samma gång, du kan ju vara längre fram i graviditeten då!
Facebookgruppen är väldigt aktiv (och hemlig) så ett tips till alla är att gå med där istället.