Test14 skrev 2016-07-18 06:43:41 följande:
Jag har totalt 5 barn,de första är enäggstvillingar som blir 20 i december,sen 2 tjejer till,6 och 13 år+ min lilla prins på 5 år
Nu är jag i v 5 och undrar om dom kan se hinnsäcken såhär tidigt? Sen så sägs det att enäggstvillingar inte är ärftligt men både jag och min syster har det,fast hon har pojkar. Någon med erfarenhet/bilder från vul v 4-5?
Någon mer som mår illa och är extremt trött? Eller kan det vara för att jag är äldre? Har man högre hormonnivå om man har fler o starkare symptom? Livrädd att få tvillingar igen!!! Dom är underbara men krävs extremt mycket energi för att orka ge bägge barnen den uppmärksamhet som dom behöver och absolut ska ha! Blev många frågor där men någon kanske kan svara på något iaf
Hej!
Man kan se hinnsäckar men inget foster så tidigt.
Jag har oxå 5 barn, de sista är tvåäggstvillingar!
Har inplanerat vul i v 9 just för den orsaken då jag nu som få fått behandling med pergotime. Jag är 35 år med så mina chanser/risker att få tvillingar igen är rätt stora!!
Jag hoppas på en liten men är förberedd på två... Även om det hade blivit superkämpigt (ja, du vet ju vad jag menar, haha!)
Boka in ett tidigt vul, jag känner att jag behöver vara mentalt redo så tidigt som möjligt!
Lycka till!