BF mars 2017
Hej alla
Stannar några av er kvar här?
Och är fb gruppen hemlig?
Vi är väldigt luttrade efter flera missfall., så vi vill inte gå för fort fram.
Kram
Hej alla
Stannar några av er kvar här?
Och är fb gruppen hemlig?
Vi är väldigt luttrade efter flera missfall., så vi vill inte gå för fort fram.
Kram
Hej
En liten fråga om fb gruppen. Det finns en med br mars 2017 den är sluten men inte hemlig dvs alla kan se medlemmarna men inte inläggen.
Jag vill ogärna att man kan se gruppen och vem som är med. Är det jag som hittat en annan grupp eller är det "vår".
Kram
V5 nu (4+4)
Fast sluten innebär slutet sällskap där man måste få ok att komma med och att man annars inte kan se inlägg. MEN man kan se medlemmar.
För att dölja/inte visa medlemmar måste den stå som hemlig.
Men jag har kanske fel. Kände bara att det ofta äg känsligt såhär tidigt.
Kram
Jag är med i en helt sluten grupp på fb som bara kan ses av medlemmar! Den heter mars 2017. Står i ett inlägg längre bak vem man ska kontakta för att jli medlem =)
Som jag minns det så var det annorlunda än vanligt för mig. Säkert högst personligt men i vanliga fall är det väldigt jobbigt/äckligt att kräkas. Man vänder liksom ut och in på sig själv och känner sig jättedålig.
Mitt gravidillsmående flög på mig. Och så kräk krakt ut sen över. Inte från djupet av magen liksom.
Men jag tror att det är olika.
Om du mår illa så ta en kall blöt handduk och lägg över ruggen eller magen/bröstet. Eller spola handlederna i kallt vatten. Nå blir blidet tjockare och pumpar inte lika fort och då brukar det avta.
Kram
Kram
Ni som mår illa, kom det smygande eller bara sådär plötsligt? Idag började jag må illa bara på en gång ganska mkt. Tog ju såklart för givet att det var graviditeten som gav sig till känna. Men så några timmar senare så klagade sonen på illamående och ytterligare några timmar senare så kräktes han, nu mår han dock bättre.. Så nu vet jag ju inte vad detta är.. Vågar man jobba imorgon liksom? Grejen är den att jag blir sällan så jättesjuk vid magsjuka, kräks inte varje gång och mår oftast bara illa och diarre brukar jag slippa också, blir bara lite körig i magen liksom så även om det är magsjuka jag har nu så kanske det inte blir värre än såhär, svårt att veta då vad det är :/ Hur skulle ni ha gjort?
Super.
Kram
Om du menar den på Facebook så är jag med i den och skrev till admin så nu ska den vara hemlig :)
Hej
Då har vi varit oå tidigt ultraljud. Och fått se två!!!!! Hjärtan. Tjohoooo
Backa 8 (7+0)
Puss alla
Vi har genomgått 7 ivfer och sen imunbehandlingsstöd i ett år så vi går på en privat klinik och är "problemstämplade". Vi har flera missfall bakom oss.
Prova att kontakta en privat klinik. Men bäst är att slappna av. Det går inte att påverka ändå. Om man är vänlig.
Jag har ett Aggresivt immunförsvar som vill stöta bort därav kontroller för att anpassa mediciner.
Stor kram
Hej! Är i vecka 9 nu, har inskrivning imprgon :)
Hur kan man få till sig ett tidigt ultraljud?!
Grattis till tvillingar! Så kul! <3
Man blir svullen och uppsvälld det hör till. Men ett bra tips är att byts ut vanligt salt mot Seltinersalt finns i vanliga butiker. Så slipper du lagra en massa onödig vätska.
Och att inte gå upp före v 12. Tror jag inte mycket på. Ta hand om dig och försök äta då bra du kan.
Kram
Hej! Jag är ny här och är gravid i v11 BF 9/3-17
Jag har börjat må väldigt dåligt över pluffsmagen man fått "gått upp 4 kg" eftersom jag vet att man inte behöver gå upp något innan v 12 utan allt innan är bara överflödiga kilon, vägde innan graviditeten 64kg, har också slutat snusa i samband med graviditeten så det är väl också en bidragande faktor till kilona
Men jag undra hur mycket ni gått upp/ner o hur ni känner för det?
Är du kvar här lite till. Vill inte gå med än. Kram
Vill tipsa om vår facebookgrupp oxå som är hemlig, skicka en vänförfrågan till mig så lägger jag till er å sen kan ni ta bort mig som vän om ni vill ??
Var på andra ultraljudet igår och då såg vi att bara en av tvillingarna levde. Igår v10 (9+0) den var 7+3 och den andra som mådde bra var 9+3.
Så nu håller vi tummarna stt hen klamrar sig fast.
Den kommer bara att tillbakabildas och absorberas.
Hoppas det hår bra för er.
Vad tråkigt, håller tummarna för den andra, det ska nog gå bra. Kommer den som inte klarat sig tillbakabildas eller vad händer med den? Vi har också sett två hjärtan senast i 9+1, undrar hur stor risk det finns att det ena slutar slå nu??
Hur gör jag för stt komma med i FB gruppen.
aha, jag förstår :) har lagt till dig i gruppen nu!
Man skulle skriva till tjilevippen men det har jag gjort men har inte kommit med.
Om du kommer med så kan du väl hjälpa mig komma med så hjälper jag dig om jag är först ????
Jag har BF 4 Mars och skulle gärna vilja vara med i Facebook gruppen vem ska jag skriva till :) ?
Man skulle skriva till tjilevippen men det har jag gjort men har inte kommit med.
Om du kommer med så kan du väl hjälpa mig komma med så hjälper jag dig om jag är först ????
Jag har BF 4 Mars och skulle gärna vilja vara med i Facebook gruppen vem ska jag skriva till :) ?
Det har jag gjort men det händer inget. Om du är med i FB gruppen kan du kanske be någon släppa in mig.
Du pmar Tjillevippens så lägger hon till dig
Har skickat PM till dig. Kan du snälla lägga till mig?
aha, jag förstår :) har lagt till dig i gruppen nu!